سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان:

برتری تیم پانصد میلیونی برابر تیم های چند میلیاردی ممکن است؟

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان:چطور انتظار دارند تیمی که با 500 میلیون بسته شده برابر تیم های چند میلیاردی به برتری برسد.

برتری تیم پانصد میلیونی برابر تیم های چند میلیاردی ممکن است؟///ویرایش///محمد مهدی ایزدپناه سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره وضعیت تیمش در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ وتور باشگاه خبرنگاران جوان گفت:کل بودجه تیم من 540 میلیون تومان است و ما با این بودجه در لیگ امسال حضور داریم اما چطور انتظار دارند که مقابل تیم های چند میلیاردی به برتری برسیم؟چطور می شود با نداشتن بازیکن تیم ملی به تیم های پر مهره و تاثیر گذار غلبه کرد؟

وی ادامه داد:تیم ما بدون داشتن بازیکن تیم ملی در لیگ امسال حضور دارد و باید بگویم که تا 6 بازی نخست،به دلیل نداشتن بودجه کافی نتوانستیم بازیکن خارجی جذب کنیم و در حال حاضر نیز با داشتن این دو بازیکن کمی وضعیت تیمم بهتر شده است.اگر به آمار بازی ها دقت کنید متوجه می شوید که با اختلاف کم و یا در ثانیه های پایانی،بازی را واگذار کردیم پس باید کمی منطقی رفتار کرد و نسبت به شرایط تیم،ما را نقد کنند.

سرمربی شهرداری گرگان درباره هوادارانش بیان کرد:هواداران شهرداری گرگان دو دسته هستند.بسیاری از آنها تیم ما را با همین شرایط می سنجند و نقد می کنند و تفکرشان این است که با این وضعیت مقابل تیم های قوی توانسته ایم با اختلاف کم بازی را واگذار کنیم و در واقع کار ما را نقد می کند و به نتیجه کاری ندارند.اما دسته دوم تنها خواستار عوض شدن سرمربی هستند و نمی دانند که ما با چه شرایطی تیم را بستیم.

ایزدپناه در پایان خاطرنشان کرد:تیم من،تیم جوانی است و روز به روز در حال رشد است امیدوارم با این روند بتوانیم جایگاه بهتری در لیگ امسال داشته باشیم.

لازم به ذکر است تیم شهرداری گرگان در هفته سوم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال عصر فردا در خانه خود به مصاف شهرداری تبریز می رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.