آتوی شهرداری گرگان در دستان سربازان اسلامی/حضور تیم پرحاشیه لیگ در آبادان

هفته چهارم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال عصر فردا با برگزاری 5 دیدار پیگیری می شود و تیم شهرداری گرگان که وضعیت خوبی ندارد به مصاف نیروی زمینی می رود.

آتوی شهرداری گرگان در دستان سربازان اسلامی/تیم پرحاشه لیگ در آبادانبه گزارش خبرنگار حوزه توپ وتور باشگاه خبرنگاران جوان هفته چهارم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال عصر فردا با برگزاری 5 دیدار پیگیری می شود و تیم های نیروی زمینی،نفت آبادان،شهرداری اراک،شهرداری تبریز و دانشگاه آزاد میزبان حریفان خود هستند.

نیروی زمینی-شهرداری گرگان

تیم شهرداری گرگان عصر فردا در تالار آزادی به مصاف نیروی زمینی خواهد رفت.این تیم در هفته اخیر حواشی زیادی را در پی داشته و به علت اینکه تنها دو برد را در کارنامه خود ثبت کرده است سبب اعتراض هواداران این تیم شده است.همچنین شورای شهر گرگان خواستار برکناری دو بازیکن از این تیم شده بود که این درخواست موجب اعتراض یکی از بازیکنان شد.حال باید دید که تیم نیروی زمینی می تواند از این آشفتگی شاگردان ایزدپناه استفاده کند و این تیم را شکست دهد یا خیر؟

پالایش نفت آبادان-شیمیدر تهران

یکی دیگر از تیم های پرحاشیه لیگ، عصر فردا در آبادان مهمان شاگردان سامری خواهد بود.تیم نفت آبادان در بازی گذشته موفق شد تیم رده دوم جدول،شهرداری اراک را شکست دهد و جایگاه آن ها را تصاحب کند.همچنین شیمیدر تهران نیز در خانه شاگردان کوهیان شکست خورد و با 18 امتیاز در رده ششم جدول ایستاد.

شهرداری اراک-لوله آ.اس شیراز

شاگردان کسایی پور در اراک میزبان قعرنشین جدول هستند.تیم لوله آ.اس شیراز که این روزها وضعیت خوبی ندارد ممکن است از لیگ امسال منحل شود اما همچنان با انگیزه برابر تیم های قدرتمند بازی می کند و سعی بر یک برد دارد.تیم شهرداری اراک هم در هفته سوم نتوانست برابر نفت آبادان به پیروزی برسد و اکنون با 20 امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد.


شهرداری تبریز-پتروشیمی بندرامام

تیم صدرنشین جدول عصر فردا در تبریز به مصاف شاگردان حاتمی می رود.تیم شهرداری تبریز تا کنون عملکرد خوبی را در لیگ امسال داشته است و هفته گذشته در وقت اضافه موفق شد شهرداری گرگان را شکست دهد و با کسب 19 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گیرد.

دانشگاه آزاد-شهرداری کاشان

تیم دانشگاه آزاد در سالن حکیمیه میزبان شاگردان صالحی خواهد بود.تیم دانشگاه آزاد در هفته سوم موفق شد شیمیدر تهران را شکست دهد و با 20 امتیاز در همسایگی شهرداری اراک قرار بگیرد.تیم شهرداری کاشان که افت و خیز زیادی در لیگ امسال داشته تنها 17 امتیاز کسب کرده است و در رده هفتم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار