یزد؛

مشارکت بیش از 200 دانشجو در آموزش کمک های اولیه و امداد و نجات

آموزش رکن اساسی و از اهداف اصلی جمعیت هلال احمر می باشد که موجب آموزش بیش از 200 نفر از جوانان دانشجو در طول ترم اول سال تحصیلی 96-95 گردیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حسین مجیبی فر سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: آموزش رکن اساسی و از اهداف اصلی جمعیت هلال احمر می باشد که فعالیت کانون های دانشجویی هلال احمر در دانشگاه های شهرستان یزد موجب آموزش بیش از 200 نفر از جوانان دانشجو در طول ترم اول سال تحصیلی 96-95 گردیده است. 

وی افزود : این جمعیت در 7 دانشگاه مهم شهر یزد دارای کانون های فعال دانشجویی است که وظیفه اصلی این کانون ها جذب و آموزش دانشجویان در مباحث کمک های اولیه و امداد و نجات بوده تا فتح بابی برای کاهش صدمات ناشی از حوادث در لحظات اولیه و قبل از رسیدن تیم های امدادی به علت عدم آشنایی حاضرین در صحنه حادثه با کمک های اولیه باشد.

وی تصریح کرد: ارائه آموزش های تخصصی امداد و نجات از اهداف آتی جمعیت هلال احمر شهرستان یزد در کانون های دانشجویی می باشد تا از این طریق علاقه مندان به همکاری با این جمعیت بتوانند وارد عرصه امدادگری و نجاتگری شوند.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار