اصفهان؛

تاسیس دفتر تسهیل گری بافت فرسوده در منطقه 11

مدیرمنطقه 11 شهرداری اصفهان گفت: دفتر تسهیل گری بافت فرسوده نیز برای احیاء بافت های فرسوده در منطقه راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسالت در حاشیه چهل و سومین برنامه «هر هفته چند افتتاح» در جمع خبرنگاران اظهارکرد: احداث بوستان های محلی به منظور ارتقاء سرانه فضای سبز و ایجاد پویایی در محلات در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: در همین راستا احداث بوستان شهاب در خیابان شهدای لیمجیر به مساحت 7000 مترمربع در دهه فجر تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گرفته می شود.
مدیرمنطقه 11 شهرداری اصفهان با بیان اینکه تملک بوستان شهدای مدافع حرم تکمیل شده است، ادامه داد: بودجه ای برای مرمت 2 برج تاریخی بوستان شهدای مدافع نیز در نظر گرفته شده است.  
رسالت با بیان اینکه نام و یاد شهدا همیشه باید زنده نگه داشته شود،اعلام کرد: این بوستان برای حفظ یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به نام این شهدا نامگذاری شد.
مدیر منطقه 11 شهرداری اصفهان در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه بودجه شهرداری منطقه 34 میلیارد تومان است، گفت: پروژه های عمرانی با توجه به نقدینگی منطقه اجرا شده است.
 وی با اشاره به اینکه نیمی از بافت منطقه 11 فرسوده است، ادامه داد: دفتر تسهیل گری بافت فرسوده نیز برای احیاء بافت های فرسوده در منطقه راه اندازی می شود.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.