زاهدان؛

لزوم نهادینه کردن فرهنگ ترافیک از طریق آموزش

لزوم نهادینه کردن فرهنگ ترافیک از طریق آموزش در گروه‌های هدف است.

لزوم نهادینه کردن فرهنگ ترافیک از طریق آموزشبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان،فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان عدم رعایت قوانین را عامل اصلی در بی انضباطی ترافیکی و رخ دادن تصادفات عنوان و بر نهادینه کردن فرهنگ ترافیک از طریق آموزش در گروه‌های هدف تاکید کرد.

سردار حسین رحیمی صبح امروز در کارگاه آموزشی ویژه مدیران اجرایی پلیس راهور سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به تغییرات فزاینده ای که در بخش‌های مختلف اجتماعی در جامعه رخ می‌دهد، ما نیازمندیم که علوم مختلف خود و به ویژه علومی که مرتبط با حوزه کاری ما قرار دارند مطابق با نیازهای جامعه، به روز کنیم تا بتوانیم در ماموریت‌های حوزه کاری خود موفق باشیم. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره با اینکه تمام بخش‌های نیروی انتظامی بیشترین ارتباط را با بدنه جامعه دارند، تصریح کرد: مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی به دلیل نوع ماموریتی که بر عهده دارد در بین بخش‌های مختلف پلیس، ارتباط بیشتری را با مردم جامعه دارد. 

وی نقطه اتکای نیروی انتظامی را مردم خواند و گفت: بر اساس راهبرد جامعه محوری و مردم‌مداری پلیس، تمام برنامه‌های نیروی انتظامی براساس نیازهای مردم تعریف شده است.

وی تصریح کرد: اقتدار و شخصیت با استفاده از قدرت، زور و بدرفتاری به دست نمی‌آید بلکه در سایه تعالی رفتار، احترام به مردم و رعایت حقوق شهروندی محقق می‌شود.  

سردار رحیمی رانندگان خودروها، راکبان موتورسیکلت‌ها و سرنشینان انها و عابرین پیاده را، جامعه هدف در پلیس راهنمایی و رانندگی عنوان کرد و گفت: برای ارتقاء فرهنگ شد آمدی باید توجه ویژه‌ای به آموزش و ارتقا فرهنگ در این جامعه صورت گیرد. 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار