کرمانشاه؛

جنگ ،جنگ تبلیغاتی است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:با تبلیغات می‌توان زشت را زیبا و باطل را حق جلوه داد و این جنگ جنگ تبلیغاتی وسیعی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رضایی با تاکید بر اینکه در بین شهدا و جانبازان چهره‌های درخشانی بودند که بجای سلاح‌های آتشین قلم و بلندگو بدست در برابر شیاطین ایستادند و مبارزه کردند، اظهار کرد: شهدای تبلیغات شهدای مظلومی بودند که مظلومیت را به گوش جهانیان رساندند.

 
وی از تبلیغات به عنوان شغل انبیاء و مصلحین یاد و تاکید کرد:شهدای تبلیغات کارشان تبلیغ بود و به گونه‌ای کار انبیاء را انجام می‌دادند.امروز هم مبارزه‌ها، مبارزه فرهنگی است و همه نگرانی دشمنان از صدای فرهنگی است. دشمنان از موشک‌های ما نمی‌ترسند، بلکه از صدای الله اکبر می‌ترسند.

رضایی با تاکید بر اینکه جنگ و نبرد و مقاومت ما در سالهای دفاع مقدس فرهنگی بود، اظهار کرد: اگر جز این بود کدام مادری حاضر به بدرقه یک فرزند و دو فرزند و گاه حتی سه و چهار فرزندش به جبهه ها می‌شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: از حرکت از درب خانه تا حضور در جلسات عملیات‌ها وحضور رزمندگان در خاکریزها و مواجهه با دشمن و به اسارت رفتن و یا جانباز و شهید شدن، همه و همه ارزش‌های فرهنگی موج می‌زد و از ابتدا تا انتها برگرفته از ارزش‌های الهی بود.

رضایی ادامه داد: نیت و هدف اصلی از پیروزی انقلاب اسلامی و سالهای جنگ تحمیلی در گذشته و امروز هم در عراق و سوریه و فلسطین، رساندن صدای عدالتخواهی اسلام به دنیا و مبارزه با ظلم وستم و تلاش برای بازگردادندن ارزشهای الهی است.

این فرمانده سال‌های دفاع مقدس در ادامه از شهر کرمانشاه به عنوان شهر خاطره‌های فراموش نشدنی یاد و اظهار کرد: مردمان این شهر نماد غیرت و ایستادگی و مردانگی هستند که در طول تاریخ هموراه سرافراز بوده‌اند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار