کرمانشاه؛

امنيت کامل در مناطق مرزی برقرار است

با تلاش شبانه روزی نيروهای مسلح و همکاری مردم امنيت به صورت کامل در مناطق مرزی استان کرمانشاه برقرار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامي استان کرمانشاه با اشاره به اهميت برقراري امنيت در نقاط مرزي کشور گفت: با تلاش شبانه روزي نيروهاي مسلح از جمله نيروي انتظامي و همکاري مردم امنيت به صورت کامل در مناطق مرزي استان کرمانشاه برقرار است.
 سردار منوچهر امان اللهي در جلسه جمع بندي نظارت هاي تخصصي فرماندهي انتظامي شهرستان پاوه، اظهارداشت: نيروي هاي مسلح از جمله نيروي انتظامي با تلاش شبانه روزي توانسته اند امنيت را براي مردم مناطق مرزنشين به ارمغان آوردند.
وي با بيان اينکه امنيت در مناطق مرزي مردم محور است، تاکيد کرد: مردم بيشترين همکاري را براي تامين امنيت دارند و همگام با پليس براي آرامش گام بر مي دارند.
اين مقام انتظامي عنوان کرد: مردم شهرستان پاوه در طول تاريخ ثابت کرده اند که همپاي انقلاب هستند و همواره براي اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تلاش مي کنند.
فرمانده انتظامي استان کرمانشاه يادآور شد: فرزندان ملت در نيروي انتظامي خواب را بر چشمان خود حرام کرده اند تا امنيت داخلي را براي کشور به ارمغان آوردند.
سردار امان اللهي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در زمينه مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: استان کرمانشاه با توجه به هم مرزي با کشور عراق يکي از مبادي ورود کالاي قاچاق به کشور محسوب مي شود، از اين رو اهميت مبارزه با قاچاق کالا در اين استان بيشتر از ساير استان ها احساس مي شود.
وي عنوان کرد: پديده قاچاق خسارت هاي بسياري به توليد ملي و اقتصاد کشور وارد مي کند از اين رو پليس به منظور اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي مبارزه با اين پديده شوم را در اولويت کاري خود قرار داده است.
سردار امان اللهي با بيان اينکه کاستي ها هميشه وجود دارد، گفت: بايد امکانات را بشناسيم و بيشترين بازدهي را در مدت فعاليت خود داشته باشيم.
وي با تاکيد بر لزوم حفظ هوشياري پليس، اظهارداشت: نظارت و ارزيابي عملکرد کارکنان بايد به صورت مستمر انجام شود تا انحرافي در خدمت به مردم ايجاد نشود.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، امنیت ، مرزی ، مناطق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.