کرمانشاه؛

برگزاری يازده طرح مقابله با ارذل و اوباش در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان گفت : برخورد با اراذل و اوباش جز اولويت ها است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛و به نقل از پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامي استان با بيان اينكه برخورد با اراذل و اوباش جز اولويت ها است، گفت: از ابتداي سال تا پايان آباه ماه يازده طرح مقابله با اراذل و اوباش در استان اجرا شده است.
 سردار "منوچهر امان اللهي" در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با اجراي اين طرح ها 85 نفر از ارازل و اوباش دستگير و 89 نفر ديگر مورد ارشاد قرار گرفتند.
وي در بخش ديگري از صحبت هاي خود با بيان اينکه برخورد با حاملان سلاح سرد در دستور كار است، اعلام كرد كه در يك ماه گذشته مقاديري سلاح سرد در شهرستان كرمانشاه كشف و ضبط شده است.
سردار امان اللهي گفت: متاسفانه يكي از مواردي كه در ماموريت هاي انتظامي با آن روبه رو هستيم استفاده از سلاح در درگيري ها است كه زيبنده مردم فرهيخته كرمانشاه نيست.
وي افزود: برخي افراد بر اثر استفاده از سلاح سرد در درگيري ها مرتكب قتل و يا قطع عضو شده اند كه عواقب جبران ناپذيري براي آنان به همراه داشته است.
فرمانده انتظامي استان كرمانشاه اظهار اميدواري كرد كه با نهايي شدن قانون جديد حمل سلاح در قوه مقننه ديگر شاهد استفاده از سلاح سرد در جامعه نباشيم.
سردار امان اللهي با اشاره به ضرورت فرهنگ سازي در اين زمينه تاكيد كرد: بايد دستگاه هاي متولي امور فرهنگي، شخصيت هاي تاثير گذار و خانواده ها استفاده از سلاح سرد را منع كنند.
وي در رابطه با افرادي كه سلاح سرد به همراه داشته باشند، گفت: در مرحله نخست بدون تشكيل پرونده اسامي اين افراد ثبت مي شوند اما در صورت تكرار به مرجع قضايي معرفي خواهند شد. 
فرمانده انتظامي استان كرمانشاه در رابطه با استفاده از سلاح هاي گرم در درگيري ها، گفت: متاسفانه درصد قابل توجهي از سلاح هاي گرمي كه در درگيري ها استفاده مي شوند سلاح هاي مجوز دار هستند.
سردار امان اللهي تاكيد كرد كه طرح جمع آوري سلاح سرد در دستور كار است و در ديگر نقاط استان نيز اجرا مي شود.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، طرح ، مقابله ، اراذل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار