منصوریان: مبارزه با فساد باعث حفظ منافع فوتبال می شود/ ارتباطی با مربیان پایه استقلال ندارم

سرمربی تیم استقلال گفت: مبارزه با فساد باعث حفظ منافع فوتبال می شود و نباید در این مسیر عقب نشینی کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا منصوریان در پایان جلسه هم‌اندیشی مبارزه با فساد در فوتبال بیان کرد: برای نخستین بار است که فدراسیون فوتبال عزمش برای مبارزه با معضل فساد جزم کرده تا خانواده‌ها با خیال راحت‌تری فرزندان‌شان را در فضای فوتبال وارد کنند و بتوانند به پیراهن تیم ملی را بپوشند و درآمدی از این راه داشته باشند.

وی ادامه داد: مثال های خوبی در جلسه گفته شد به خصوص در بحث بانوان هم صحبت‌های خوبی شد. خوشحالم که این اتفاق افتاده است و از تاج و مسئولان فدراسیون فوتبال خواستم این حرکت مقطعی نباشد و این مسیر ادامه داشته باشد چون این مبارزه تبعات مثبت و منفی زیادی در بر خواهد داشت و برای حفظ منافع فوتبال کشور نباید عقب نشینی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: به هر حال ما ابرقدرت فوتبال آسیا هستیم و در رنکینگ نخست این قاره قرار داریم واگر این مشکلات وجود نداشت با پتانسیلی که در فوتبال داریم می‌توانستیم جایگاه بالایی در این رشته داشته باشیم.

منصوریان درباره مصادیق فساد در فوتبال در این جلسه گفت: اسم شخص یا گروه خاصی گفته نشد و فقط به ذکر نمونه بسنده کردند. در فضای دلالیسم به غیر از جا به جایی بازیکنان ایجنت‌هایی هستند که تحت قوانین فدراسیون فعالیت می‌کنند نیمی هم خارج از این فضا فعال هستند.در مورد فوتبال پایه خیلی خوب بحث شد چرا که فضای آن بسیار آسیب پذیر شده است.در مورد فوتبال بانوان نیز مواردی مطرح شد.

وی عنوان کرد: اتفاقی که برای ما و باشگاه پرسپولیس رخ داد این بود که سه تا چهار روز درهای تمرین به روی خانواده‌ها باز بود که در این مدت حتی یک حرف زشت هم زده نشد. چون همه خانواده‌ها را در کنار خود می‌دیدند، اما بعد از رفتن خانواده‌ها شاهد تکرار آن ادبیات زشت بودیم. قرار شد که این جلسات ادامه داشته باشد.

سرمربی آبی پوشان در پایان خاطر نشان کرد: من کامل به اتفاقات فوتبال پایه مسلط هستم و به همین دلیل در روزی که سرمربی شدم ارتباطم را قطع کردم و شکایت مربیان پایه به من می رسد و اگر وارد آن شوم به رده بزرگسالان آسیب می زند.تا به شایسته سالاری نرسیم من وارد فضای فوتبال پایه نمی شوم.مهمترین ضعف آکادمی این است که خانواده ها می خواهند به هر طریق فرزندان خود را در باشگاه وارد کنند و این موضوع شایسته سالاری را از بین می برد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار