تاج: خط قرمزی برای مبارزه با فساد فوتبال وجود ندارد/ به زودی جلسه ای بین کی روش و برانکو برگزار می شود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خط قرمزی در بحث فساد در فوتبال وجود ندارد و تمام موارد را بررسی می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی تاج درمورد برگزاری جلسه فساد در فوتبال بیان کرد: جلسه با حضور دستگاه‌های نظارتی برگزار شد و بحث پیشگیری و مبارزه با فساد بود. مقرر شد مقداری روی این موضوع کار شود چرا که فضای فوتبال در حال حاضر مطلوب نیست.گروهی از افراد منکر فساد در فوتبال بودند و گروهی هم معتقد بودند که کل فوتبال دچار فساد شده است و در جلسه امروز این دو گروه به تبادل نظر پرداختند.

وی ادامه داد: در بحث فساد در فوتبال نظرات مختلفی وجود دارد. در جلسه امروز همه به این نتیجه رسیدند که فساد وجود دارد، اما این فساد جریان یافته نیست. دستگاه‌های نظارتی کارهای خوبی را شروع کرده‌اند و پرونده‌ها را به صورت دقیق بررسی می کنند. دستگاه‌های مختلف برای ورود در این موضوع اعلام آمادگی کردند.

رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: این دستگاه‌ها باید امنیت را ایجاد کنند که همه بتوانند صحبت‌های خود را مطرح کنند. احساس می‌شود که در شرایط کنونی امنیت وجود ندارد و برخی‌ها می‌ترسند خودشان هم گرفتار شوند و به همین دلیل حرفی نمی زنند.البته قرار شد که بدون سند کسی صحبت نکند.

وی افزود: موضوع پورمختار متفاوت است و اگر بحث مجرمانه ای دارد باید در دادگاه بررسی شود.امروز مسئولان دادسرا حضور داشتند و مقرر شد در فساد اخلاقی، اقتصادی و رمالی را بررسی کنند.

تاج تصریح کرد: دو پرونده درباره رمالی و فساد در مدارس فوتبال در حال پیگیری و بررسی است.این جلسه باعث شد که به طور جدی تری با فساد برخورد شود و فقط طرح و تکذیب نباشد.در حال حاضر خط قرمزی برای بحث فساد در فوتبال وجود ندارد.

وی ادامه داد: در اسفند ماه اوج مسابقات لیگ برتر،تیم ملی و جام باشگاه های آسیا را پیش رو داریم و قبل از این هم در مورد اولویت های فدراسیون صحبت کردیم و همه می دانیم که اولویت تیم ملی است و باشگاه ها باید همکاری را داشته باشند.

رئیس فدراسیون فوتبال درپایان خاطر نشان کرد: به دلیل صحبت های باشگاه پرسپولیس تیم ملی بازیکنان این باشگاه را در اختیارش قرار داد اما همچنان زیر نظر کادر فنی هستند و در خصوص اختلاف نظر بین کی روش و برانکو به طور حتم جلسه ای را برگزار می کنیم تا اختلافی وجود نداشته باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۷ مهر ۱۳۹۶
فوتبال ماداره به کجا میره؟؟؟؟!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۶ دی ۱۳۹۵
خط قرمزی نیست اما مبارزه ممنوع چون...
آخرین اخبار