سلطانی‌فر: تختی الگوی پهلوانی و قهرمانی بود/ فدراسیون فوتبال اختلاف کی‌روش و برانکو را حل می‌کند

وزیر ورزش و جوانان به اختلاف سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی پرسپولیس واکنش نشان داد و اظهار امیدواری کرد تا فدراسیون این موضوع را حل کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی فر درباره مراسم بزرگداشت مرحوم غلامرضا تختی اظهار کرد:  با وجود اینکه 49 سال از درگذشت تختی گذشته است، اما هر سال برای برگزاری مراسمی نمادین، سر مزار وی حاضر می‌شویم. وی در پهلوانی نمونه و الگو بود، در عرصه قهرمانی هم نام‌آورترین ورزشکار تاریخ ورزش ایران محسوب می شود.

 وزیر ورزش و جوانان افزود: وی مدال‌های فراوانی را در المپیک، بازی‌های آسیایی و جهانی داشت و با کسب هفت مدال رنگارنگ یکی از پرافتخارترین ورزشکاران ایرانی است. تختی در جوانمردی، فروتنی و مردم دوستی بین قهرمانان و پهلوانان زبانزد بود. در فرهنگ ما عشق به مردم دوستی وجود دارد. امیدوارم این روحیه تداوم پیدا کند.

سلطانی فر در پایان درباره اختلافات اخیر کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ بیان کرد: ان‌شالله فدراسیون فوتبال این مشکل را حل می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ehsan
۱۶:۳۰ ۱۷ دی ۱۳۹۵
واقعا مسخره است، تیم ملی مهم تره یا باشگاه هایی که حتی یه با نتونستن تو آسیا مقام برای کشور بیارن؟ خیلی مسخره است...
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۲:۴۱ ۱۷ دی ۱۳۹۵
واقعا" بشکند قلمی که قرارداد اقای کیروش را امضاء کرد ماهی دومیلیارد تومان ! ماهی دو میلیارد تومان را می اوردید ورزشگاهها را می ساختید. واقعا" این اقا کی هست که اینقدر شما به ان باج می دهید.
آخرین اخبار