گل محمدی: فرهنگ پهلوانی در جامعه ایران زنده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: حضور پرشور مردم در مراسم بزرگداشت جهان پهلوان تختی ثابت می کند فرهنگ پهلوانی در جامعه ایران زنده است.

رضا گل محمدی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مراسم سالگرد جهان پهلوان غلامرضا تختی بیان کرد: خوشحالم که همراه با سیل عظیم مردم اخلاق مدار در مراسم چهل و نهمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی شرکت کردم. حضور پرشور مردم نشان می دهد فرهنگ پهلوانی در جامعه زنده است و می توان با الگوبرداری از مرام تختی به رفع ناهنجاری ها کمک کرد.

وی ادامه داد: می توان با کم کردن شعار و افزایش عمل، از مرام تختی استفاده کرد و جامعه را در مسیر فرهنگ قرار داد. متاسفانه شعارزدگی یک خلاء معنوی را به وجود آورده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره فضای محدود در نظرگرفته شده برای برگزاری این مراسم گفت: خوشبختانه با همکاری شهرداری نسبت به سال گذشته ظرفیت محل برگزاری مراسم بزرگداشت جهان پهلوان تختی 2 برابر شده است. البته با توجه به این که سال به سال افراد بیشتری در این مراسم شرکت می کنند نیاز است که امکانات بیشتری در اختیار آن ها قرار گیرد. از طرفی باید برگزاری بزرگداشت مرحوم تختی به خود مردم واگذار شود چرا که دلی کار کردن آن ها ایرادها را برطرف می کند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار