اهواز؛

پشت دیوارهای بلند ساخته می شود

رئیس زندان دزفول از آغاز تصویربرداری مستند ' پشت دیوارهای بلند' در زندان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدسعید سخاوت، رئیس زندان دزفول بیان داشت: از آنجا که ندامتگاه دزفول به عنوان یکی از زندان های نمونه کشور از نظر برگزاری برنامه های تربیتی و امنیت شناخته شده است لذا این محل برای ساخت مستند انتخاب شده است.

وی افزود: فیلم مستند پشت دیوارهای بلند به نمایندگی از کلیه زندان های کشور در پنج زندان استان های تهران، بوشهر، خوزستان، فارس و همدان تهیه می شود که در این راستا زندان دزفول و اهواز برای تهیه این مستند انتخاب شدند.

سخاوت اظهار کرد: این مستند 15 دقیقه ای توسط مسئولان قضایی تهیه می شود و به سران سه قوه مجریه،مقننه و قضائیه ارسال خواهد شد.

رئیس زندان دزفول اذعان داشت: در هر یک از استان های یادشده پنج کلیپ سه دقیقه ای با موضوع های غیرتکراری و اختصاصی تولید می شود ضمن اینکه تولید این فیلم های مستند به دستور رئیس سازمان زندان ها بعنوان یکی از اولویت های جاری به اعضای کمیته ارتقای کارآیی روابط عمومی در ارتقای نظام زندانبانی کشور ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: مراحل تصویربرداری این مستند در قالب کیفی و فاخر در حال اجرا می باشد و پایان هفته جاری با حضور اعضا در ستاد سازمان زندانهای کشور رونمایی می شود.

این مقام مسئول خاطرنشان ساخت: برگزاری کلاس های آموزش روان شناسی،گروه درمانی،ورزش صبحگاهی،حفظ و روخوانی قرآن، نماز ، آموزش های فنی و حرفه ای ،صنایع دستی ،انواع برنامه های رزمی و سرگرمی در زندان دزفول باعث شده این زندان به عنوان یکی از زندان های سالم در کشور معرفی شود .

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.