خون تازه در رگ های تیم ملی بوکس ایران

تیم ملی بوکس کشورمان این روز ها در حالی مشغول آماده سازی مسابقات قهرمانی آسیا و کشور های اسلامی است که شاهد حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم ملی نیز می باشد.

بوکس ایران جوان می شود / خون تازه در رگ های تیم ملیبه گزارش خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان از 10 دی به میزبانی آکادمی بوکس در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شده است و ملی پوشان کشورمان که این روز ها خود را برای مسابقات مختلف بوکس در سال 1396 آماده می کنند شاهد حضور یک سرمربی خارجی در تیم ملی  هستند . 

"باربارو خوزه خیمنز" سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس کشورمان با تاخیر یک ماهه به ایران ‌آمد و از روز سوم اردوی ملی پوشان بالای سر  آنها حاضر شد.

به گفته اعضای کمیته فنی فدراسیون ، مربی کوبایی از جمله مربیان خوبی ست که توانسته با ورزشکاران کشور های مختلف به عناوینی همچون قهرمانی جهان و قهرمانی المپیک دست یابد . 

ولی هنوز قرارداد وی  به صورت رسمی ثبت نشده و مسئولان اعلام داشتند که تا مدت تقریبا 2 ماه  عملکرد این مربی کوبایی زیر نظر خواهد بود و پس از تایید کمیته فنی اقدام به ثبت قرارداد باربارو خواهند کرد. 

حال در کنار دعوت از این مربی برای هدایت تیم ملی نکته دیگری هم وجود دارد که این اردو را بیش از پیش متفاوت کرده است. 

حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم ملی و استفاده نکردن از بازیکنان و ورزشکاران قدیمی باعث شده تا یک جوان گرایی جامع و کلی در تیم شکل بگیرد . 

حال با توجه به این اتفاق ، به طور قطع نمی توان انتظار موفقیت کامل از این تیم ملی جوان را در مسابقات پیش رو از جمله مسابقات کشور های اسلامی و قهرمانی آسیا داشت و حتی به گفته برخی مسئولان برای رسیدن به موفقیت باید حداقل 18 ماه به تیم ملی فرصت داد. 

شایان ذکر است که مسابقات قهرمانی کشور های اسلامی در فروردین  96 و مسابقات قهرمانی بوکس آسیا به احتمال زیاد در خرداد 96 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار