حسینی:تیم ملی بوکس آمادگی خوبی دارد/در مسابقات کشورهای اسلامی تیم های قدرتمندی حضور دارند

نایب رئیس و مدیر تیم های ملی بوکس کشورمان گفت:تیم ملی بوکس47 روز است که در اردو حضور دارد و از آمادگی خوبی برخوردار است.

حسینی: تیم ملی بوکس آمادگی خوبی دارد/ در مسابقات کشور های اسلامی تیم های خوبی حضور دارندروح اله حسینی نایب رئیس و مدیر تیم های ملی بوکس کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت تیم ملی برای حضور در رقابت های کشور های اسلامی عنوان کرد: در حال حاضر 2 سهمیه برای حضور در مسابقات کشور های اسلامی قطعی است اما از آن جا که می توانیم در 10 وزن حاضر شویم در حال رایزنی با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هستیم تا سهمیه مان را افزایش دهیم و حداقل بین 7 تا 10 نفر را به این مسابقات اعزام کنیم.

وی افزود: صد در صد مانند همیشه برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور های اسلامی مسابقات انتخابی تیم ملی را برگزار می کنیم تا نفرات برتر بتوانند به این رقابت ها راه یابند. 

مدیر تیم های ملی بوکس کشورمان در ادامه و در مورد اردو های آماده سازی عنوان کرد: تاکنون 47 روز است که تعداد زیادی از ملی پوشان ما در اردو حضور دارند و توانسته اند به آمادگی خوبی دست یابند. 

حسینی در پاسخ به این سوال که شانس کشورمان برای حضور در این رقابت ها چقدر است عنوان کرد: همواره تعداد تیم های شرکت کننده در این رقابت ها زیاد نیستند اما در میان همان تیم های حاضر تیم هایی مانند آذربایجان با عنوان قهرمانی جهان، ازبکستان ، قزاقستان و اندونزی حضور دارند که می توانند برای ما دردسر ساز شوند. با این حال ما شانس بالایی برای این رقابت ها داریم و تلاش می کنیم تا به بهترین ها دست یابیم. 

نایب رئیس فدراسیون بوکس کشورمان در پایان و در خصوص مسابقات پیش روی تیم ملی بوکس کشورمان گفت: قرار است در ماه آینده در تورنمنتی حاضر شویم که تا قطعی نشدن محل و زمان آن را اعلام نخواهیم کرد همچنین در روزهای 27 و 28 بهمن در شهر ارومیه مسابقات چهار جانبه با حضور 2 تیم خارجی تحت عنوان جام دهه فجر برگزار می شود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار