دید افقی در آذربایجان غربی به زیر ۱۰۰ متر رسید

دید افقی در فرودگاه شهرستان خوی به زیر ۱۰۰ متر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی به تشریح وضعیت جوی این استان در چند روز آتی پرداخت و اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته دمای ارومیه بین -2 تا -13 درجه گزارش شده است.

مهدی صابری سردترین شهر استان را اشنویه با دمای -17 و معتدل‌ترین شهر را سردشت با دمای 9 درجه بالای صفر عنوان کرد و افزود: دمای کنونی ارومیه -12 درجه است.

وی گفت: دمای ارومیه نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه گرم‌تر شده است و پیش‌بینی می‌شود دمای ارومیه در سردترین ساعات امشب به 11 درجه زیر صفر برسد.

صابری خاطرنشان کرد: دید افقی ارومیه در حال حاضر 3000 متر و کمترین دید افقی کمتر از 100 متر نیز از فرودگاه خوی گزارش می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی بیان کرد: تجریه و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی حاکی از شکل‌گیری جریانات گرم جنوبی و وزش باد ملایم در سطح استان به ویژه نواحی جنوبی است.

وی افزود: این شرایط تا حدودی از پایداری و سکون هوا کاسته و افزایش نسبی و موقت دما را در پی خواهد داشت ضمن اینکه بر اساس برآوردها تا پایان هفته جاری پدیده بارشی قابل ذکر در منطقه و استان رخ نمی‌دهد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.