هاشمی نسب: تفاوتی بین بازیکنان جوان و باتجربه نیست/ جایگاه ذوب آهن نشان از قدرتش دارد

سرپرست تیم سیاه جامگان گفت: در نیم فصل نخست هیچ تفاوتی بین بازیکن های جوان و باتجربه در تیم ما نیست.

مهدی هاشمی نسب در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره وضعیت تیم سیاه جامگان پیش از شروع نیم فصل دوم لیگ برتر بیان کرد: جوانان جویای نام و قابل اعتمادی در تیم ما وجود دارند و هر بازیکنی که در تمرینات با انگیزه تر باشد به میدان می رود.

وی ادامه داد: هیچ تفاوتی بین بازیکن های جوان و باتجربه در تیم وجود ندارد و هر کسی که قابلیت فنی بالایی داشته باشد به میدان می رود. خوشبختانه شرایط کنونی تیم خوب است و جو مناسبی در تیم حاکم است. هفته گذشته نیز تمرینات پرفشاری در دستور کار داشتیم اما این هفته فشار تمرینات را کم کردیم تا بازیکنان برای بازی در نیم فصل دوم دچار آسیب دیدگی نشوند.

سرپرست تیم فوتبال سیاه جامگان با اشاره به دیدار دشوار این تیم برابر ذوب آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر تصریح کرد: تیم فوتبال ذوب آهن تیمی قابل احترام بوده و جایگاه این تیم نشان از قدرتش دارد. باید بگویم جوانان خوبی در این تیم وجود دارد و امیدوارم بازیکنان ما بتوانند دیداری تماشاگر پسند را به نمایش بگذارند.

وی با اشاره این که تیم سیاه جامگان 4 دیدار نخست از نیم فصل دوم را در خارج از خانه برگزار کند گفت: با تدابیر ویژه ای که در نظر گرفته ایم به مصاف این حریفان می رویم. امیدوارم بازیکنان تیم همان گونه که در تمرینات منظم و باانگیزه ظاهر شده اند در مسابقات پیش رو نیز با انگیزه ظاهر شوند.

هاشمی نسب در پایان خاطر نشان کرد: دنبال این هستیم که تا پیش از پایان فصل نقل و انتقالات یک یا دو بازیکن را در پست هایی که مشکل داریم جذب کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار