هاشمی نسب:پیش بینی بازی ها کار عقلانی نیست/نمایندگان کشورمان در آسیا شانس صعود ندارند

سرپرست تیم سیاه جامگان گفت: با توجه به وضعیت تیم های لیگ برتر پیش بینی بازی ها کار عقلانی نیست.

مهدی هاشمی نسب در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره بازی سیاه جامگان و پدیده مشهد بیان کرد: بازی آسانی در لیگ برتر وجود ندارد و به طور حتم دیدار ما در برابر پدیده هم سخت است.

وی در مورد پیش بینی خود از دربی مشهد بیان کرد: با توجه به وضعیت تیم های لیگ برتر پیش بینی بازی ها کار عقلانی نیست،تمام تلاش خود را به کار می گیریم و امیدوارم با دست پر زمین مسابقه را ترک کنیم.

هاشمی نسب درباره بازیکنان جدید سیاه جامگان گفت: طبق برنامه پس از مشورت با خداداد عزیزی قرار است بازیکنی را جذب کنیم که بتواند در نیم فصل دوم لیگ برتر گره گشای مشکلات تیم ما باشد.

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس با اشاره به غیبت طولانی مدت موسی ترائوره در این تیم عنوان کرد:باید در پاسخ سوال شما اعلام کنم که ترائوره را نمی شناسم.

هاشمی نسب درمورد حضور تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا یاد آور شد: با توجه به امکانات ضعیف فوتبال کشورمان نباید از نمایندگان کشورمان انتظار زیادی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم چرا که شرایط و و ضعیت تیم های آسیایی نسبت به تیم های ما بهتر است.همچنین به نظرم نمایندگان کشورمان در آسیا شانسی برای قهرمانی ندارند و فقط امیدوارم که حداقل از مرحله گروهی صعود کنند تا در سال های بعد به نتایج بهتری در این لیگ دست یابیم.

وی درمورد وضعیت فعلی سعید دقیقی در این تیم بیان داشت: با توجه به اظهارات خداداد بازیکنانی که از وضعیت فعلی شان در تیم سیاه جامگان ناراضی هستند می توانند تیم را ترک کنند و به تیم دیگری ملحق شوند و مشکلی در این باره ندارند.البته هنوز از وضعیت سعید دقیقی در تیم اطلاعی ندارم که آیا در تیم ما می ماند یا به تیم دیگری ملحق می شود.

سرپرست تیم سیاه جامگان درباره قهرمان لیگ برتر امسال تاکید کرد: به نظرم پرسپولیس و تراکتورسازی بیشترین شانس را برای قهرمانی در لیگ شانزدهم دارند و ذوب آهن هم توانایی رقابت با این دو تیم پرطرفدار فوتبال کشورمان را دارد اما کار سختی پیش رو دارد.

وی در پایان در مورد شکست تیم سیاه جامگان مقابل ذوب آهن اظهار کرد: بازیکنان مان در این دیدار زحمت کشیدند و سعی داشتیم گل نخوریم و نیم نگاهی هم به ضدحملات داشته باشیم،ذوب آهن جزو تیم های قدرتمند لیگ به شمار می رود و تا دقیقه 65 مقابل این تیم،فوتبال خوبی ارائه دادیم.در تعطیلی رقابت های لیگ برتر تلاش زیادی داشتیم و معتقدم از لحاظ سبک فوتبالی بازیکنان مان مقابل ذوب آهن نتیجه زحمات خود را گرفتند.امیدوارم با تلاش بیشتر در فاز حمله هم بتوانیم خط دفاع عملکرد خوبی را داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار