همدان؛

33 نقطه حادثه خیز در جاده های همدان اصلاح شد

سرپرست معاونت راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: 33 نقطه پر حادثه در محورهای استان همدان ساماندهی و اصلاح شد.

33 نقطه حادثه خیز در جاده های همدان اصلاح شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمید رضا پروشی خرم افزود: برای کاهش حوادث جاده ای در 9 ماهه سال جاری 33 نقطه پر حادثه در محورهای استان همدان ساماندهی و اصلاح شد.

وی اظهار کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون 53 مورد دور برگردان و پارکینگ نیز در جاده های استان احداث و 33 کیلومتر از راه های استان همدان آسفالت رگلاژی شدند.

پرورشی خرم خاطرنشان کرد: در سطح جاده های استان اقدام های بسیار موثری در رابطه با ایمن‌سازی راه‌ها به منظور ایجاد بستر مناسب، تردد و کاهش تلفات و حوادث جاده‌ ای صورت گرفته است.

سرپرست معاونت راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: اصلاح 33 تقاطع، 73 پیچ خطرناک، 370 فقره زهکشی پل ها از دیگر اقدام های ایمن سازی جاده های این استان در 9 ماه امسال بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عملکرد حوزه راهداری از حساسیت بالایی برخوردار است، تجهیزات و ماشین‌آلات آن هم باید از سلامت فنی کافی برخوردار باشند تا بتوانند در مواقع بحران به درستی عمل کرده و کار آنها با اختلال مواجه نشود.

همدان دارای پنج هزار کیلومتر راه است که 85 کیلومتر از این میزان آزادراه بوده و این وضعیت نشاندهنده اهمیت و جایگاه محورهای استان همدان است.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.