همدان؛

همدان،قطب پزشکی کشور خواهد شد

فرماندار همدان از پیشرفت ۵۰ درصدی بیمارستان اکباتان همدان خبرداد و گفت: با تکمیل و تجهیز این بیمارستان همدان به عنوان قطب پزشکی کشور خواهد شد.

همدان،قطب پزشکی کشور خواهد شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی تعالی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان همدان گفت: از رهاورد سفر یکسال اخیر ریاست جمهوری به استان اعتبارات قابل توجهی به شهرستان همدان داده شده به طوری که 598 میلیارد تومان سهم این شهرستان شده است.

وی افزود: در طول سالیان گذشته پروژه های بسیاری به دلیل فقدان اعتبارات لازم متوقف شده بودند که مسئولان استانی ماه ها قبل از ورود کاروان دولت تدبیر و امید به استان تلاش های فراوانی برای ادای حق مطالبات مردمی انجام دادند.

وی با بیان اینکه در زمان سفر ریاست جمهوری 16 پروژه به مرکز استان مصوب شده است، تصریح کرد: از این تعداد پروژه ها آغاز عملیات اجرایی دو کمربندی شهرستان بوده است که اکثر مراکز استان ها به دلیل کاهش بار ترافیکی به داخل شهر دارای کمربندی مناسبی هستند .

فرماندار همدان اظهار کرد: همچنین بیمارستان های اکباتان و قلب فرشچیان از مهم ترین پروژه های مصوب سفر ریاست جمهوری بودند که با تکمیل آن همدان به عنوان یکی از قطب های مهم پزشکی کشور می شود.

تعالی از پیشرفت 50 درصدی بیمارستان اکباتان خبرداد و گفت: با تکمیل و تجهیز این بیمارستان بیماران زیادی از شهرهای مختلف کشور به مرکز استان مراجعه می کنند .

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.