لرستان؛

برگزاری آئین اختتامیه جشنواره‌های هفته قرآن وعترت در لرستان

آئین اختتامیه جشنواره‌های هفته قرآن و عترت لرستان امروز با حضور مدیرکل تبلیغ و ترویج وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان استانی در سالن آمفی‌تئاتر اداره کل ارشاد اسلامی استان لرستان برگزار و برگزیدگان و فعالان قرآنی تجلیل شد.

‌به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ خجسته‌پور معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: بنا به حدیث ثقلین قرآن و عترت تا روز قیامت از هم جدا نخواهند شد و همواره به‌عنوان راهنمای ما قرار دارند و در هر زمان و عصری در جهت رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی می‌توان به قرآن، عترت و اهل‌بیت تمسک بجوییم.

وی افزود: با برگزاری جشنواره قرآنی خوشبختانه جلوه‌های متفاوتی از هنر اصیل اسلامی ایرانی را پیرامون موضوعات قرآن شاهد بودیم که هنرمندان استان سعی در جاودانه کردن مفاهیم قرآن داشته و آنچه بنا است در دل‌وجان ما اثر بگذارد مفاهیم قرآن است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: از نشانه های اعجاز قرآن این است که انسان بادیه‌نشین و انسان امروز بعد از 14 قرن بااین‌همه پیشرفت بازهم پاسخ پرسش‌های خود را می‌تواند از این کتاب پررمز و راز دریافت کند.

وی افزود: مخاطب قرآن انسان است و انسان موجودی پر رمز و راز است و زمانی که مخاطب قرآن انسان پر رمز و راز باشد آیات قرآن هم سراسر رمز و راز است و هرکسی با مراجعه به این کتاب الهی می‌تواند پاسخ سؤالات خود را دریابد.

در پایان این مراسم از حسین‌علی قائد رحمت، احد کاظمی، زهرا ستاری، حامد یعقوبی، امین رئوف، زهرا محمدباقری، مهتاب عیدی، مرضیه حافظی، مهناز دهقان پور، مهوش شیرمحمدی، رضا رحیمی و محمد عربان به‌عنوان فعالان قرآنی تجلیل شد.

در بخش پایان‌نامه ندا سلیمانی فر، در بخش مقالات علمی یوسف غلامیان، در بخش جشنواره داستان کوتاه احمد داوری، در بخش رسانه‌ها مکتوب عزت چنگایی و رسانه‌های دیجیتال سید علی نادر دهقانی الوار، در بخش جشنواره هنرهای تجسمی فرزاد مرادی، در بخش عکاسی سجاد درویشی و در بخش فیلم کوتاه امیرعلی میردریکوند رتبه نخست را کسب کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.