لرستان؛

پخش فیلم تئاتر "حرم تا حرم" دهه فجر درلرستان

فیلم تئاتر حرم تا حرم که آمیزه‌ای از شهدای انقلاب تا شهدای حرم است در ایام الله دهه فجر در محافل و جلسات قرآنی لرستان پخش خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در حوزه تخصصی  تئاتر هفته قرآن و عترت لرستان، فیلم ارزشمند حرم تا حرم تولید شد که آمیزه‌ای از شهدای انقلاب تا شهدای حرم است لذا این تئاتر زیبا و ارزشمند در ایام الله دهه فجر در محافل و جلسات قرآنی پخش خواهد شد.
منصور احمدی، افزود: جلسات قرآنی به‌صورت محافل جامع قرآنی در سطح شهرستان‌ها، بخش‌ها و نقاط محروم با حضور قاریان ممتاز کشوری در دهه فجر برگزار  می‌شود.
وی گفت: همایش شب شعر فجر با موضوع قرآن، عترت و اهل‌بیت(ع) با حضور شاعران لرستان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود.
مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به این‌که در هفته قرآن و عترت لرستان یازده فیلم کوتاه با موضوع قرآن تولید شد، ادامه داد: جهت اشاعه فرهنگ قرآن و عترت، برپایی نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار قرآنی تا پایان ایام الله دهه فجر تمدید خواهد شد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.