بندرعباس

پیام تسلیت استاندار هرمزگان در پی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی

جاسم جادری استاندار هرمزگان با صدور پیامی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، یار دیرین امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز بندرعباس،
پیام تسلیت استاندار هرمزگان به مناسبت  ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانیدر متن پیام تسلیت استاندار هرمزگان آمده است:ارتحال ملکوتی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام (ره) و رهبری و از بزرگان انقلاب اسلامی را به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تسلیت عرض می کنم.

در بخش دیگری از پیام تسلیت استاندار هرمزگان آمده است : آیت الله هاشمی رفسنجانی مجاهدی نستوه و یار صدیق امام راحل و رهبر معظم انقلاب بود که عمر با برکت خویش را در راه مبارزه با رژیم طاغوت، به ثمر نشستن انقلاب اسلامی و تداوم راه انقلاب صرف نمود.

در پیام تسلیت جاسم جادری آمده است: ملت بزرگ ایران هیچگاه خدمات و مجاهدت های ارزنده این مرد اسوه و مجاهد نستوه، از نقش موثر در پیروزی انقلاب تا دوران دفاع مقدس و پس از آن در سازندگی ایران اسلامی را فراموش نخواهد کرد.

در بند پایانی پیام تسلیت استاندار هرمزگان آمده است : بار دیگر ضمن تسلیت این مصیبت به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده شهدا و ایثارگران و عموم مردم شریف هرمزگان خصوصا  خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی، از درگاه خداوند متعال برای این مجاهد انقلابی علو درجات الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می نمایم.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.