در صحن علنی مطرح شد؛

درخواست نماینده‌ای برای اعلام تنفس در مجلس جهت حضور در مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی

نماینده مردم اردکان خطاب به لاریجانی پیشنهاد داد تا مجلس ساعت 10 تعطیل شده تا آنها بتوانند در مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی شرکت کنند.

اعلام تنفس ساعت 10 برای حضور نمایندگان در جمارانبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صحن علنی امروز دوشنبه 20 دی ماه در حالی آغاز شد که علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ضایعه درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به نمایندگان و ملت ایران تسلیت گفت.

فضای مجلس با وجود قاب عکسی از آیت‌الله هاشمی در مقابل لاریجانی و پرچم سیاه در پشت جایگاه هیئت رئیسه مجلس و تسلیت تعدادی از نمایندگان پیش از ارائه پیشنهادات و اظهارات خود موجب تاثر می‌گشت.

محمدرضا تابش نماینده اردکان یکی از نمایندگانی بود که پیش از ارائه پیشنهاد خود در رابطه با بررسی برنامه ششم توسعه ضمن عرض تسلیت خطاب به لاریجانی گفت: بسیاری از نمایندگان خواهان رفتن به جماران و حضور در مراسم آیت الله هاشمی هستند لذا خواهش می‌کنیم ساعت 10 تنفس بدهید.

وی تاکید کرد: یکی از اشخاصی که تلاش کرد تا مجلس در راس امور باشد، آیت‌الله هاشمی بود اینجا خانه ملت است لذا شما از خانواده ایشان تقاضا کنید تا تشییع جنازه آیت‌الله هاشمی از خانه ملت انجام بگیرد.

در ادامه اظهارات تابش محمدرضا رحیمی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر ضمن عرض تسلیت گفت: با اینکه پیشنهادات بسیاری در جریان بررسی لایحه برنامه ششم وجود دارد اما حس و حال ورود به مراحل کارشناسی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: امیدواریم به برکت خون شهدای عزیز و همت شهدا که این انقلاب را خداوند تا به این زمان سربلند نگه داشته است، با حضور مردم همیشه در صحنه شاهد سرافرازی پرچم پر برکت اسلام بر فراز کشورمان باشیم.

رحیمی اظهار داشت: امروز فضای مجلس غم‌زده است و این رای‌گیری و بررسی را باید تحت چه شرایطی پیش ببریم؟

نماینده مردم تهران ری شمیرانات و اسلامشهر خاطرنشان کرد: بنده برای حذف یکی از مواد یک صفحه مطلب آماده کرده بودم که نتوانستم بیان کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: نمایندگان ، تنفس ، جماران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار