شورای فرهنگ عمومی گناوه:

درگذشت هاشمی رفسنجانی موجب تاثر ملت شد

شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه اعلام کرد: خبر درگذشت ناگهانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پس از عمری مجاهدت و تلاش در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی موجب تاثر و تالم ملت ایران شد.

درگذشت هاشمی رفسنجانی موجب تاثر ملت شد
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، این شورا در این پیام آورده است: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در سال های مبارزات انقلابی، یاری امین و در خیل همراهان مبارز و دوستدار حضرت امام خمینی (ره) و یاوری باوفا برای رهبرمعظم انقلاب بود پس از یک عمر مجاهدت و مبارزه در راه اعتلای آرمان های انقلاب دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

شورای فرهنگ عمومی گناوه این ضایعه را محضر رهبر فرزانه انقلاب، مراجع بزرگوار تقلید، خانواده ایشان و ملت شریف تسلیت گفته و اعلام کرد که آیین ویژه بزرگداشت یار دیرین امام، رهبری و انقلاب برگزار و بزودی مکان آن اطلاع رسانی خواهد شد.

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی شامگاه یکشنبه در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

او یار دیرین امام و رهبری، عضو شورای انقلاب، جانشین امام خمینی (ره) به عنوان فرمانده کل قوا، فرمانده جنگ در دوران دفاع مقدس، دو دوره رئیس جمهوری، سه دوره رئیس مجلس شورای اسلامی و سالها رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بود و یکی از شخصیت های تاثیرگذار در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی به شمار می رود.

انتهای پیام /ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.