کرمانشاه؛

اجرای طرح استعدادیابی برای شناسایی افراد آینده‌دار

رئیس هیأت دو و میدانی شهرستان کرمانشاه از اجرای طرح استعدادیابی در رشته ورزشی دو و میدانی خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رئیس هیأت دو و میدانی شهرستان کرمانشاه از اجرای طرح استعدادیابی در رشته ورزشی دو و میدانی با همکاری یازده تن از اساتید این حوزه برای شناسایی و انتخاب افراد آینده‌دار در این حوزه با محوریت توجه به ورزش در سنین پایه خبر داد.

حسین امیری گفت : جلسات مختلفی را با اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه داشته‌ایم و در تاریخ 23 دی ماه سال‌جاری مسابقاتی در راستای اجرای طرح استعدادیابی رشته ورزشی دو و میدانی دختران را در استادیوم 15 خرداد شهر کرمانشاه انجام می‌گیرد.

وی زمان اجرای مسابقه بزرگ استعدادیابی پسران را 24 دی ماه سال‌جاری و مکان آن‌را در استادیوم آزادی شهر کرمانشاه بیان کرد و ادامه داد: به‌خاطر امکانات دسترسی ورزشکاران به نزدیک‌ترین استادیوم محل سکونتشان خواستار اجازه تمرین در سالن‌های سطح شهر کرمانشاه هستیم.

رئیس هیأت دو و میدانی شهرستان کرمانشاه زمان اجرای مرحله دوم طرح استعدادیابی دو و میدانی را هشتم بهمن ماه سال‌جاری برشمرد و گفت: اجرای طرح استعدادیابی رشته ورزشی دو و میدانی در سطح دبیرستان‌ها نیز به اجرا درخواهد آمد.

به گفته امیری، کمیته استعدادیابی هیأت دو و میدانی شهرستان کرمانشاه به‌زودی با هدف کارآیی بیشتر و اثرگذاری بالا شروع به فعالیت می‌کند که با مشخص شدن اعضای مربوطه، بودجه بر حسب فعالیت بین هیأت‌های پسران و دختران تقسیم می‌شود.


انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار