کرمانشاه؛

تفکر دانشگاه آزاد اسلامی متعلق به آیت الله هاشمی رفسنجانی است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: تفکر دانشگاه آزاد اسلامی متعلق به آیت الله هاشمی رفسنجانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه ؛دکتر نوذر قنبری گفت: امروز همه دانشگاه آزادی ها در فقدان این مرد بزرگ در شوکی عظیم به سر می برند.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در واقع تفکرش متعلق به آیت الله هاشمی رفسنجانی است و اساس شکل گیری این دانشگاه مدیون حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: اگر امروز دانشگاه آزاد اسلامی دارای جایگاه ویژه ای در بحث آموزش و پژوهش در کشور است، سهم بسیار بزرگی از این توفیق علمی آموزشی کشور مرهون حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی است.

قنبری تصریح کرد: امروز بیش از 35 درصد از بار آموزش عالی کشور بر دوش دانشگاه آزاد اسلامی است که با داشتن بیش از 400 واحد و مرکز در نقاط مختلف کشور و به ویژه مناطق محروم توانسته در توزیع توسعه و عدالت در کشور نقشی بی بدیل را ایفا کند.

وی تاکید کرد: هیچ نهادی در کشور وجود ندارد که به اندازه دانشگاه آزاد توانسته باشد در امر توزیع عادلانه توسعه اثرگذار باشد و همه اینها مرهون تفکر آیت الله هاشمی رفسنجانی بود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: یکی از اهداف اصلی انقلاب از همان روز اول تمرکززدایی و گسترانیدن بستر توسعه در سطح مناطق مختلف کشور بود که دانشگاه آزاد اسلامی بیش از هر نهاد دیگری در تحقق این امر موفق بود.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار