مشهد،

نشست هماهنگی مشهد 2017 ویژه مدیران ایرلاین ها و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی

با توجه به فرارسیدن مشهد 2017 و لزوم اطلاع رسانی و هماهنگی بین ایرلاین ها و دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان نشستی با همین موضوع برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  سعید ولی زاده رئیس اتحادیه دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان خراسان رضوی در این نشست گفت: با هماهنگی صورت پذیرفته هم اکنون در تمامی قطارهای ورودی به مشهد لوگوی مشهد 2017 نصب شده و ضروری است که در هواپیماها و پروازهای ورودی به مشهد ضمن گفتن خیر مقدم توسط مهمان داران، به شکل مناسبی اطلاع رسانی شود و و برای پروازهایی که امکان نمایش تصاویر و فیلم دارند موضوع مشهد 2017 و عکس های آثار تاریخی مشهد و خراسان به نمایش گذاشته شود.
در ادامه برهمت، مسئول کمیته اجرایی مشهد 2017 گزارشی از برنامه های 2017 اعلام کرد و افزود: برند سازی در راستای ارتقای جنبه های فرهنگی شهر مشهد ضروری است که حضور مردم، تشکل های مردمی و بخش خصوصی در این برندسازی بسیار مهم و لازم است.
برهمت تصریح کرد:  اهمیت مشهد در جهان اسلام بسیار زیاد است، مشهد خاستگاه مشاهیر ، دانشمندان، ادیبان و شخصیت های مهمی در طول تاریخ بوده  و در حقیقت مشهد یک مکتب فرهنگی و ادبی و فلسفی است و همانطور که می گویند ایران را نمی شود بدون خراسان شناخت ، بنابراین خراسان بدون مشهد و مشهد بدون خراسان را نیز نمی توان شناخت.
وی خاطرنشان کرد: باید از این فرصت پیش آمده برای مشهد، به شکل خبری استفاده و مشهد را به شکل مناسبی به جهان معرفی کرد.
مسئول کمیته اجرایی مشهد 2017 اظهار داشت: در مجموع صد برنامه از جمله نشست های علمی و ادبی تدوین شده که در راستای آن حدود دویست مهمان از کشورهای مختلف دنیا شامل 25دیپلمات، 14وزیر، رییس آیسیسکو، شهرداران کلانشهرها، برخی از نمایندگان، رایزن های اقتصادی و فرهنگی دعوت به عمل امده است.
در ادامه جلسه هر یک از مدیران  ایرلاین ها ودفاتر خدماتی سازمان به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص اطلاع رسانی مشهد 2017 پرداختند.
انتهای پیام//ح.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار