همدان؛

رونمایی از کتاب الکترونیک سید جمال الدین اسدآبادی

دانشگاه سید جمال الدین همزمان با سالروز شهادت سید جمال از کتاب الکترونیکی شامل اندیشه ها، مقالات و زندگی نامه رونمایی می کند.

رونمایی از کتاب الکترونیک سید جمال الدین اسدآبادیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه سید جمال الدین گفت: از آنجا که امسال بنام این عالم برجسته جهانی نامگذاری شده این دانشگاه برنامه های فرهنگی متعددی تدارک دیده و برگزار میکند.

مرادی مخلص همچنین از به تصویر کشاندن زندگی نامه سید جمال الدین در قالب تئاتر و موسیقی توسط دانشجویان دانشگاه سید جمال الدین خبر داد و گفت: این برنامه ها در لابه لای کنگره ملی سید جمال در هفته گرامیداشت یاد و خاطره سید جمال اجرا می شود.

وی با بیان اینکه 95 درصد آثار سید جمال در کتابخانه های انگلستان، فرانسه، اسپانیا و ایتالیا نگهداری می شود و هنوز به زبان فارسی ترجمه نشده است، تاکید کرد: همزمان با راه اندازی بنیاد علمی سید جمال زمینه کارهای تحقیقاتی و علمی در زادگاهش گشوده می شود.

گفتنی است، امسال در استان بنام سید جمال الدین نامگذاری شده و قرار است کنگره ملی سید جمال در هجدهم اسفند ماه امسال سالروز شهادت او به صورت استانی و شهرستانی برگزار شود.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.