اردوغان: به تروریست‌ها اجازه نمی‌دهیم اهدافشان را محقق کنند/ برای برقراری صلح در سوریه تلاش می‌کنیم!

رئیس جمهور ترکیه گفت آنکارا به تروریست‌ها فرصت دستیابی به اهدافشان را نمی‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، در سخنرانی در آنکارا گفت: شرایط در ترکیه باید به گونه‌ای باشد که شهروندان فقیر منتظر باشند تا فرماندار هر منطقه خودش در خانه آن‌ها را بزند و کمک در اختیار آن‌ها قرار دهد. از مردم ترکیه می‌خواهم تا روزی خود را با فقرا و نیازمندان تقسیم کنند. 

وی افزود: اروپایی‌ها در روبرو شدن با هر بحرانی مانند بحران آوارگان و بحران اقتصادی، مضطرب می‌شوند، اما ترکیه با استقامت به مسیر خود ادامه می‌دهد. به تروریست‌ها فرصت نخواهیم داد تا اهدافشان را محقق کنند و همزمان از مسیر توسعه کشور هم دست نخواهیم کشید.

رئیس جمهور ترکیه در ادامه بدون اشاره به حمایت کشورش از عناصر مسلح در سوریه، گفت: عده‌ای هستند که با آگاهی یا با ناآگاهی از تروریست‌ها حمایت می‌کنند، اما ملت ترکیه گرفتار این بازی نخواهد شد. حل مشکل آوارگان به حل بحران سوریه بستگی دارد و ما باید برای برقراری صلح و پایان دادن به رنج‌ها در این کشور تلاش کنیم. بعضی کشور‌ها به حامی و مدافع گروه داعش تبدیل شده‌اند و چهره واقعی خود را نشان می‌دهند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار