اصفهان؛

پیام تسلیت جامعه هنری اصفهان به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی

جامعه هنری استان اصفهان همچون دیگر اقشار جامعه ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جامعه هنری استان اعم از مدیران فرهنگی و هنری، هنرمندان جوان و پیشکسوتان عرصه تئاتر و سینما، موسیقی، شعر، خطاطی، نقاشی، صنایع دستی و دیگر بخش های هنری استان از شب گذشته تاکنون با انتشار پیام های تسلیت، یاد یاور همیشگی امام و رهبری را گرامی داشتند.
حوزه هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه با بخش ها و انجمن های هنری استان، در پیام هایی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفته اند.
در بیانیه حوزه هنری استان اصفهان آمده است: در ایام سوگواری حضرت فاطمه معصومه (س)، ایران اسلامی مردی بزرگ و خادمی صادق را از دست داد که نه تنها از ابتدای مبارزات در دهه چهل تا پیروزی انقلاب، بلکه در تمام عرصه‌ها بویژه در سال های دشوار دفاع مقدس،قدرت و استواری ایران را به تمام دشمنان یادآور شد و با پایان جنگ نیز چنان مدبرانه به تلاش در عرصه سازندگی پرداخت که بحق سردار سازندگی نام گرفت.
به همین مناسبت کلیه برنامه های فرهنگی و هنری و اکران سینماهای استان فردا سه شنبه 21 آذر تعطیل اعلام شده است.
به گزارش ایرنا، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی که بدلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران بستری شده بود، شب گذشته چشم از جهان فروبست.
وی در ذهن همگان در قامت سردار سازندگی در سال های پس از هشت سال دفاع جانانه نقش بسته و شخصیتش با قهرمان اثر ماندگارش«امیر کبیر»، پیوندی معنادار در تاریخ ایران برقرار ساخته است.
او در میان مردان عرصه سیاست ایران نماد اعتدال بود؛ اعتدالی که نه تنها در گفتار بلکه در اندیشه سیاسی اش نیز نهادینه شده بود.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.