ترامپ مسئله دستیابی روس‌ها به اطلاعات خصوصی‌اش را رد کرد

رئیس جمهور منتخب آمریکا به ادعای رابطه مخفیانه ستاد انتخاباتی‌اش با کرملین و دسترسی روس ها به اطلاعات خصوصی‌اش واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا، ادعاهای مطرح شده از سوی رسانه های آمریکایی مبنی بر تاثیرگذاری روسیه بر انتخابات ریاست جمهوری به دلیل در دست داشتن اطلاعات خصوصی از ترامپ را رد کرد.

بر اساس ادعاهای مطرح شده، روسیه اطلاعات محرمانه‌ای را در خصوص ترامپ در دست دارد. رئیس جمهور منتخب آمریکا بدون اشاره مستقیم به این اتهامات در یک پیام توییتری نوشت: «اخبار جعلی! یک جنجال رسانه ای-سیاسی به تمام معنا!»

ترامپ قرار است روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری شرکت کند. احتمالا وی در این کنفرانس بکوشد دوری خود از تعهدات تجاری‌اش را نشان دهد و نگرانی ها در خصوص تضاد منافع (به عنوان رئیس جمهور و بازرگان) را کاهش دهد.

اما مطرح شدن چنین اتهاماتی در این برهه زمانی به دیگر دغدغه های رئیس جمهور آمریکا افزوده است. بر اساس اتهامات مطرح شده از سوی رسانه های آمریکایی، ستاد ترامپ با مسکو روابط مخفیانه ای داشته و همچنین اطلاعات خصوصی بسیاری از ترامپ در اختیار روسیه بوده است که افشای آنها باعث شرمساری وی خواهد شد.

سازمان های اطلاعاتی آمریکا، گزارشی را در خصوص مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور به ترامپ ارائه کردند. آنها گزارش طبقه‌بندی شده ای را تقدیم رئیس جمهور منتخب آمریکا کردند که نشان می داد مسکو در روند انتخابات 2016 دست داشته است؛ اما آنها هیچ سند و مدرک محکمی برای اثبات این ادعاهای بی اساس در دست نداشتند.

ترامپ با رد ادعاهای مذکور، صراحتا کسانی را که مخالف برقراری رابطه با روسیه هستند را "احمق" خوانند. مسکو نیز تمامی اتهامات مطرح شده در خصوص مداخله روسیه در روند انتخابات آمریکا را رد کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار