یاسوج؛

اتمام ساماندهی گلزار شهدای روستای سیلاب‌ و کلوار

مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساماندهی گلزار شهدای روستای سیلاب و کلوار با صرف یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سید منصور موسوی با بیان  اینکه یکی از کارهای مهم و وظایف بنیاد شهید با کمک سایر دستگاه‌ها ساماندهی گلزار شهیدان است، اظهار کرد: این کمترین کاری است که می‌توانیم برای شهدا انحام دهیم چرا که آن‌ها برای آرامش و آسایش ما جان خود را فدا کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان بویراحمد 468 شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده که 5 شهید آن در گلزار شهدای روستای سیلاب‌وکلوار آرام گرفته‌اند.

وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ شهادت از مجموع 468 گلزار شهدا در شهرستان بویراحمد 120 گلزار در قالب 408 مزار شهید ساماندهی و بهسازی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با تجلیل از ایثارگران تصریح کرد: ایستادگی ایران اسلامی در برابر زیاده‌خواهان استکبار جهانی به خاطر نثار خون مطهر شهدای گران‌قدر است که مایه عزت افتخار ایران اسلامی هستند.

این مسؤول، پراکندگی گلزارها و بعضا راه‌های صعب‌العبور را از مشکلات طرح تکمیل گلزارهای شهدا خواند و گفت: باید روسای شهرستان‌ها با ساماندهی هر چه سریع‌تر گلزار شهدا رضایتمندی خانوادههای شاهد را جلب کنند.

وی گفت: منطقه سیلاب‌وکلوار در این استان با تعداد 17 روستا جمعیتی بیش از 2 هزار و 600 نفر دارد.

این مسؤول افزود: سیلاب‌وکلوار از توابع بخش مارگون در شهرستان بویراحمد است که این منطقه در 200 کیلومتری یاسوج قرار گرفته است و از مناطقی است که بیشترین اعزام‌ها را در دفاع مقدس داشت.


انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.