کرمانشاه؛

ضرورت آشنایی کودکان و نوجوانان با انقلاب

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: باید کودکان و نوجوانان را با انقلاب آشنا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رضا موزونی بر اجرای برنامه های کیفی همراه با شور و نشاط برای آشنایی کودکان و نوجوانان با انقلاب تاکید کرد.


وی با بیان اینکه معرفی انقلاب و اهداف آن در ایجاد روشنگری در بین کودکان و نوجوانان امروز به عنوان آینده سازان اهمیت زیادی دارد، تصریح کرد: کودکان و نوجوانان امروز سال‌های پیروزی انقلاب را درک نکرده‌اند، لذا باید در جهت شناساندن اتفاقات رخ داده در آن زمان به آنان برنامه ریزی شود.

موزونی گفت: درک انقلاب اسلامی ایران و اهداف آن از سوی نسل آینده خواهد توانست نقش مهمی در مقابله با تهدیدات دشمنان در آینده داشته باشد و انقلاب را از قرار گرفتن در معرض آسیب‌ها مصون کند.

موزونی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران همواره توطئه‌های مختلفی را علیه نظام طرح ریزی کرده و در صدد ضربه زدن به نظام بوده و هستند و مقابله با این توطئه‌ها در آینده نیاز به شناخت کودکان و نوجوانان از انقلاب و ابعاد آن دارد.

برگزاری نمایشگاه کتاب و سرگرمی های سازنده در کلیه مراکز کانون پرورشی استان، برگزاری جنگ بزرگ پیروزی انقلاب، دعوت از مدارس برای حضور در ویژه برنامه های مراکز، برپایی نمایشگاه آثار عکس و نقاشی اعضا، شرکت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن و... از برنامه های کمیته کودک و نوجوان در ایام دهه فجر امسال در استان کرمانشاه خواهد بود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.