مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر:

مسابقات آزاد جوشکاری برگزار می‌شود

مسابقات آزاد جوشکاری در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود که زمان برگزاری آزمون استانی 16 بهمن ماه و آزمون کشوری از تاریخ 10 لغایت 11 اسفند ماه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،عبدالرسول کازرونی پیش از ظهر امروز در نشست با فرماندار کنگان اظهار داشت: اهمیت و ضرورت توجه به جوش و تست جوش در پروژه‌ها اعم ازساخت و ساز‌ها و پروژه‌های آب‌رسانی و صنعت نفت، گاز، پتروشیمی، هوافضا، الکترونیک،صنعت خودرو و همینطور کاهش ناشی از بلایای طبیعی در حال حاضر دغدغه خاطر مسئولین ذی ربط مرتبط با موضوعات است.

وی اضافه کرد: بر همین اساس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای نیز به نوبه خود با تجهیز کارگاه‌های آموزشی صنایع جوش و بازرسی جوش و به کارگیری اساتید کار آزموده و نیز تدوین استانداردهای آموزشی منطبق با تکنولوژِهای روز در ارتقاء مهارت شاغلین این حوزه گام‌هایی برداشته است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر اضافه کرد: آموزش‌های کاربردی در واقع مهم‌ترین فاکتور این عوامل و پیونددهنده همه آنهاست که البته استاندارد تنها به جوشکاری ختم نمی‌شود و باید تمامی عوامل موثر در جوش کیفیت مطلوب و لازم داشته باشدکه با آموزش‌های مهارتی تحت استانداردهای آموزشی محقق خواهد شد.

کازرونی تاکید کرد: این مرکز با ارائه آموزش‌های تکمیلی و ضمن خدمت به دانشجویان و صاحبان صنایع توانسته است آنان را با توانمندی‌های موجود در این صنعت آشنا کند.

وی ادامه داد: این آموزش‌ها می‌تواند جوشکاری با فرایند قوس الکتریکی،آرگون و بازدیدهای چشمی و با استفاده ازامواج التراسونیک را آموزش دهد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر درخصوص روش اجرای مسابقات آزاد جوشکاری گفت: مسابقات آزاد جوشکاری در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود که زمان برگزاری آزمون استانی این مسابقات 16 بهمن سال‌جاری و زمان برگزاری آزمون کشوری از تاریخ 10لغایت11 اسفند ماه در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کنگان خواهد بود.

انتهای پیام / ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.