لیگ برتر والیبال؛

عطایی: اتفاقات غیرحرفه‌ای شایسته والیبال نیست

سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: اتفاقاتی که این روزها در لیگ اتفاق می‌افتد تاسف آور است و به اعتقاد من شایسته والیبال نیست.

بهروز عطایی بعد از پیروزی مقابل تیم پارسه تهران در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر والیبال به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اتفاقاتی که به تازگی در لیگ والیبال رخ می‌دهد و برخی تیم‌ها صحبت از انحلالشان مطرح شده است، گفت: این گونه بی‌برنامگی‌ها در رشته‌ای مانند والیبال به هیچ عنوان شایسته نیست. والیبال ما باید لیگش هم در حد و اندازه‌های تیم ملی‌اش باشد نه اینکه شاهد این اتفاقات غیر حرفه ای باشیم.

وی افزود: تیم پارسه شروعی عالی در لیگ برتر داشت اما در ادامه متاسفانه مشکلاتی در این تیم بوجود آمد که ناراحت کننده است، با وجود مشکلاتی که در این تیم وجود داشت و تنها چند بازیکن با خود به همراه داشتند اما نمایش خوبی از خود ارائه دادند و اینکه در نهایت توانستیم پیروز میدان شویم باعث خوشحالی من هست.

سرمربی تیم والیبال کاله با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش ،گفت: بازیکنان من در هر بازی بهتر از بازی قبل کار می‌کنند و  هر چه کادر فنی به آن‌ها گوشزد می‌کند انجام می‌دهند و به خوبی شاهد هماهنگی هرچه بیشتر و پیشرفت آنان در دیدارهای مختلف هستیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار