ملی پوش دوچرخه سواری:

امکانات اردوی تیم ملی در اهواز ضعیف است

جمشیدیان گفت: از زمانی که اردوها را به اهواز منتقل کردند با مشکلاتی در خصوص تغذیه و امکانات مواجه شدیم.

 امیر حسین جمشیدیدان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: مدتی که در اردوی تیم ملی عسلویه حضور داشتیم تغذیه و اسکان تیم مناسب بوده و تمرینات بدون هیچ کمبودی برگزار می شد. هم اکنون تمرینات را به اهواز منتقل  کردند اگرچه در این  منطقه  درباره اسکان و تغذیه مشکلاتی وجود دارد اما مسئولین کم کم به رفع مشکلات می پردازند زیرا روز اول که در اهواز اسکان پیدا کردیم آب خوابگاه قطع بود البته هم اکنون مشکل بر طرف شده است. همچنین در خصوص امکاناتی مانند پتو و تختواب ها مشکل داشتیم، البته تغذیه ای که می دهند کافی نیست.
 
وی در خصوص تست گیری ها خاطر نشان کرد: هر روز برای تمرین به جاده می رویم و تست گیری ها انجام می شود البته سرمربی "محمد ابو حیدری" از وضعیت تست های رکابزنان رضایت داشت.
 
ملی پوش دوچرخه سواری در خصوص آخرین مرحله لیگ  در اهواز عنوان کرد: طی صحبت هایی که شده آخرین مرحله لیگ را در اهواز برگزار می کنند و اگر این رقابت انجام شود ما به تیم های باشگاهی مان می پیوندیم و در این رقابتها رکاب می زنیم و دوباره برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به تیم ملی خواهیم پیوست.
 
جمشیدیان در خصوص وضعیت جاده ای که در آن رکاب می زنند تصریح کرد: جاده ای که در آن رکاب می زنیم خلوت و مناسب است اما گاهی ماشین های ترانزیتی رد می شوند و با توجه به اینکه اسکورت داریم مشکلی در این خصوص پیش نمی آید.
 
وی در خصوص تعداد رکابزنان حاضر در اردو پس از تست گیری های متعدد بیان کرد: در اردوی پیشین 12 رکابزن بودیم اما در اردوی تدارکاتی جدید 5 رکابزن هستیم که به تمرینات تیم ملی دعوت شده ایم. به غیر از من، ابراهیم حاجی زاده از استان آذربایجان، بهنام آبیار از زنجان، حمید کرمی از همدان و آیدین علیاری از استان آذربایجان شرقی هم اکنون در اردو هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار