امام جمعه گناوه:

آیت‌الله هاشمی عاشق امام و رهبری بود

امام جمعه گناوه گفت: آیت‌الله هاشمی هیچ‌وقت منفعت شخصی خود را فدای انقلاب نکرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح پنجشنبه در آئین ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در جایگاه نمازجمعه ضمن تقدیر از حضور همه اقشار، گروه ها، جامعه اهل سنت گناوه و احزاب سیاسی در این آئین اظهار داشت: در تشییع جنازه بسیار بی‌نظیری برای این عالم مجاهد صورت گرفت و این علاقه مردم را به روحانیت و مسئولان نظام می‌رساند.

امام جمعه گناوه گفت: همه مسئولان رده بالای مملکت و همه احزاب سیاسی و ملت قدرشناس ایران در آن تشییع جنازه با عظمت و درخور شان این عالم مجاهد شرکت و بدرقه کردند و در کنار قبر امام خمینی (ره) به خاک سپردند.
رکنی حسینی بیان داشت: عالمی که هدفش حمایت از انقلاب بود و مجاهدی که هشت سال در کنار رزمندگان در جنگ تحمیلی جانفشانی کرد و در تمام دوران سخت انقلاب و بعد از انقلاب به تعبیر مقام معظم رهبری یک جایگاه مطمئن برای همه بود.

وی با بیان اینکه شاید بتوان گفت وی شخصیتی بود که مورد بی‌مهری‌ها قرار گرفت، افزود: معتقدم نقد و انتقاد بسیار خوب و زیبا است و اصلا یکی از شعارهای انقلاب ما آزادی است اما این آزادی باید در جایگاه خودش و در چارچوب قانون باشد و اگر چنین نقدی باشد قطعا این برای انقلاب می‌تواند دستاورد بزرگی باشد.

رکنی حسینی تصریح کرد: آیت‌الله هاشمی شخصیتی بود که عشقش امام و رهبری بود و به تعبیر رهبری خناسانی بودند که می‌خواستند وی را از انقلاب جدا کنند اما هیچ‌وقت منفعت شخصی خودش را فدای انقلاب نکرد و بلکه هر چه داشت در راه انقلاب داد.

وی با اشاره به تعبیر رهبری درباره آیت‌الله هاشمی هیچ چیز بر اموالش افزوده نشد و بلکه از اموالش کمتر شد، بیان کرد: ای کاش ما تا زمانی که زنده هستیم قدر همدیگر را بدانیم و از همدیگر تجلیل کنیم.

رکنی حسینی با اشاره به تعبیر شهید مطهری مبنی بر اینکه ما ایرانی ها مرده پرستیم، متذکر شد: چه خوب است که انسان در زمان حیاتش از وی تجلیل شود و چه خوب است تا از مسئولان درجه اول کشور ما تجلیل شود.

امام جمعه گناوه در پایان گفت: اگر ما قدر مسئولان را بدانیم و در کنار مسئولان باشیم و در عین حال منتقد باشیم، اشکال ندارد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.