یزد؛

کشف استعدادهای پنهان برای تضمین آینده ورزش

درتلاشیم تا استعدادهای پنهان ورزش را برای تضمین آینده ورزش استان کشف و تربیت کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ ابوالفضل کارگر معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست گفت: سعی داریم با برگزاری با شکوه این دوره از رقابت ها، استعدادهای پنهان ورزش  را برای تضمین آینده ورزش استان کشف و تربیت کنیم.

 کارگر افزود: این المپیاد بهمن و اسفندماه سالجاری در بخش آقایان در رشته های والیبال ، دوومیدانی ، شنا ، بدمینتون ، اسکیت ، تنیس روی میز ، ژیمناستیک ، تیراندازی با کمان ، تکواندو، پهلوانی و زورخانه ای ، دوچرخه سواری و هندبال و در بخش بانوان در رشته های والیبال ، دوچرخه سواری ، شنا ، بدمینتون ، اسکیت ، تنیس روی میز ، ژیمناستیک ، تیراندازی با کمان ، کاراته ، کشتی و شمشیربازی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به محصل بودن اکثر این نوجوانان، رقابت های این دوره در روزهای پجشنبه و جمعه هر هفته برگزار خواهد شد که مطمئنا با وجود نیروهای متخصص و کاربلد در هر منطقه از استان، این دوره از رقابت ها در بالاترین سطح ممکن برگزار خواهد شد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: بسیار امیدواریم تا استعدادهای نخبه شهرهای مختلف استان را از دل این المپیاد کشف کرده تا برای آن ها در سال های بعد برنامه ریزی اصولی انجام شود.

کارگر تصریح کرد:این مسابقات زمینه ساز شناسایی چهره‌های نخبه ورزشی است که در آینده در میادین مختلف از جمله بازی های آسیایی و المپیک برای کشور و استان افتخارآفرین باشند.

وی در پایان خواستار شد : روسای ادارات  ورزش و جوانان شهرستان ها و مسئولین هیات های ورزشی شرکت کننده در این المپیاد با تعامل و همکاری در برگزاری خوب و باشکوه این المپیاد تلاش کنند.

 نشست هماهنگی برگزاری سومین دوره المپیاد ورزشی نوجوانان استان با حضور ابوالفضل کارگر معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان ، سیداحمد هاشمی رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و آزاده دهقان مسئول ورزش بانوان این اداره کل و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و روسا، دبیران و نمایندگان هیات های ورزشی حاضر در این مسابقات برگزار شد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار