یزد؛

خودداری ادارات از موازی‌کاری در اجرای برنامه‌های ورزشی دهه فجر

ادارات از موازی‌کاری در اجرای برنامه‌های ورزشی دهه فجر خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه در برگزاری آیین ایام‌الله دهه فجر کمیته‌ها نقش هماهنگی و جهت‌ دهی را دارند گفت:ادارات از موازی‌کاری در اجرای برنامه‌های ورزشی دهه فجر خودداری کنند و با اتحاد و همدلی برنامه‌های دهه فجر در بالاترین سطح ممکن برگزار شود.

 شریعتی افزود: جلوگیری از همپوشانی و موازی کاری در برنامه های ورزشی دهه فجر از سوی دستگاه های اجرایی استان باید با محوریت جوانان و ورزشکاران مورد توجه قرار گیرد.  

مسعود شریعتی در ادامه اظهار کرد:  امسال با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و هیئت‌های ورزشی استان برنامه فرهنگی و ورزشی دهه فجر با شکوه هر چه تمام‌تر در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از این جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برای افزایش حضور و مشارکت جامعه ورزش و جوانان در آئین گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فراهم کردن زمینه‌های حضور و مشارکت هر چه بیشتر جوانان در برگزاری شایسته‌تر مراسم ایام‌الله دهه مبارک فجر و برنامه‌ریزی برای آشنایی نسل جوان انقلاب با آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد:با توجه به قانون اختصاصی درصد بودجه دستگاه های دولتی به ورزش بتوانیم ورزش کارمندان را احیاء و زمینه حضور بیشتر کارمندان در میادین ورزش فراهم شود.

در پایان نمایندگان دستگاه ها به ارائه برنامه‌های پیش‌بینی شده خود پرداختند و برای برگزاری مسابقات و جشنواره‌ها به صورت منظم و منسجم و همکاری مناسب با اداره ورزش و جوانان آمادگی خود را اعلام کردند.

نشست هماهنگی برنامه های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کمیته ورزش و جوانان استان یزد با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، علی محمدشیخی معاون توسعه منابع و پیشتیبانی ، عباس الوانساز رئیس گروه توسعه ورزش همگانی ، آزاده دهقان مسئول ورزش بانوان و محمود حاجی حسینی مسئول روابط عمومی این اداره کل و جمعی از نمایندگان دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.