دور برگشت لیگ برتر بسکتبال

شکست قعرنشینان جدول/برترى بندرنشينان برابر دانشگاه آزاد

هفته پنجم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال با شکست قعرنشینان جدول همراه بود.

شکست قعرنشینان جدول/شکست شاگردان کوهیان برابر بندرنشینان ویرایش//به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان:هفته پنجم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال عصر امروز با برگزاری 4 دیدار به برتری تیم پتروشیمی بندرامام،شهرداری کاشان،نفت آبادان و شهرداری تبریز برابر حریفان خود به پایان رسید.

نیروی زمینی-شهرداری کاشان

سربازان اسلامی عصر امروز مهمان شهرداری کاشان بودند و در نیمه نخست موفق شدند 37 بر 30 بر تیم میزبان خود غلبه کنند.در نیمه دوم بازی شاگردان صالحی نبض بازی را در دست گرفتند و توانستند 85 بر 74 از سد نیروی زمینی بگذرند و ششمین برد خود را در خانه جشن بگیرند.

پتروشیمی بندرامام-دانشگاه آزاد

تیم پتروشیمی بندرامام عصر امروز در بندرماهشهر میزبان شاگردان کوهیان بود.تیم صدرنشین جدول در نیمه نخست این دیدار موفق شد 38 بر 27 از سد دانشگاه آزاد بگذرد.در نیمه دوم این رقابت هم عملکرد فوق العاده  شاگردان شاهین طبع برابر تیم مهمان مسبب نتیجه 73 بر 66 شد. 

شهرداری گرگان-نفت آبادان

تیم شهرداری گرگان که وضعیت نابه سامانی دارد عصر امروز در خانه خود به مصاف شاگردان سامری رفت و 36 بر 13 مغلوب مهمان خود شد.در نیمه دوم شهرداری گرگان سعی بر کم کردن اختلاف امتیازات داشت اما در پایان نفت آبادان 84 بر 49 شاگردان ایزدپناه را در هم کوبید.

لوله آ.اس شیراز-شهرداری تبریز

تیم لوله آ.اس شیراز هم با شکست برابر تیم شهرداری تبریز در قعر جدول ماند و سیزدهمین شکست خود را در این فصل تجربه کرد.

لازم به ذکر است تیم شیمیدر تهران ساعت 18 در تالار آزادی میزبان شهرداری اراک خواهد بود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار