مصاف حساس قعرنشین های سوپر لیگ بسکتبال/ جنگ قدرت در دربی تهران

هفته ششم دور برگشت لیگ برتر بسکتبال عصر فردا پیگیری می شود و تیم های قعر نشین جدول به مصاف هم می روند.

صبح یکشنبه کار شود///دیدار دو تیم قعرنشین جدول/رقابت تیم های هم تراز جدول در تبریز ویرایش//به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان، هفته ششم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال عصر فردا با برگزاری 5 دیدار در شهرهای تهران، آبادان، گرگان و اراک پیگیری حواهد شد.

شهرداری اراک-شهرداری کاشان

تیم شهرداری اراک میزبان شاگردان صالحی خواهد بود. شهرداری اراک دو بازی اخیر خود را به تیم های پتروشیمی بندرامام و شیمیدر تهران واگذار کرده است و با 21 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. تیم شهرداری کاشان هم هفته گذشته موفق شد سربازان نیروی زمینی را در هم کوبد و 19 امتیازی شود.

شهرداری تبریز-دانشگاه آزاد

تیم شهرداری تبریز تا کنون عملکرد خوبی در لیگ داشته است و اکنون با 21 امتیاز در همسایگی شهرداری اراک و دانشگاه آزاد قرار دارد.
رقابت دو تیم شهرداری تبریز و دانشگاه آزاد یکی از مهم ترین دیدار های هفته ششم به حساب می آید زیرا این تیم ها هم امتیاز هستند و در یک جایگاه قرار دارند. حال باید دید تیم دانشگاه آزاد می تواند در خارج از خانه حریف خود را شکست دهد یا خیر؟

نیروی زمینی-شیمیدر تهران

سربازان سوپرلیگ بسکتبال عصر فردا در تالار آزادی به مصاف شیمیدر تهران می روند. این دیدار یکی از جالب ترین دیدارهای این هفته است. تیم شیمیدر تهران که طی هفته های اخیر حاشیه های زیادی داشته در بازی قبل موفق شد شهرداری اراک را با اختلاف 6 امتیاز در هم کوبد و با 20 امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار بگیرد. تیم نیروی زمینی هم طی رقابت های هفته پنجم بازی را برابر شهرداری کاشان واگذار کرد و اکنون با 17 امتیاز در رده هشتم جدول قرارا دارد.

نفت آبادان-پتروشیمی بندرامام

تیم های جنوبی عصر فردا در آبادان به مصاف هم خواهند رفت.تیم نفت آبادان در دور رفت موفق شد پتروشیمی بندرامام را شکست دهد تا تنها تیمی باشد که توانسته این تیم صدرنشین را در هم کوبد حال باید دید در دور برگشت هم می تواند برابر پتروشمی به برتری برسد یا خیر؟

شهرداری گرگان-لوله آ.اس شیراز

دو تیم قعرنشین جدول عصر فردا در گرگان به مصاف هم می روند. هوادارن تیم شهرداری گرگان از عملکرد تیمشان راضی نیستند زیرا شاگردان ایزدپناه تنها تا به اینجای کار تنها 2 پیروزی داشته اند. تیم لوله آ.اس شیراز هم از سیزده بازی انجام شده  حتی یک پیروزی را در کارنامه خود ثبت نکرده است. حال باید دید شهرداری گرگان می تواند این طلسم را بکشند یا خیر؟ 


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار