آخرین خبرها از ساخت «زنی با ارابه چوبی»

خداداد جلالی از آخرین وضعیت جدیدترین اثر بلند سینمایی خود گفت.

خداداد جلالی کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت جدیدترین اثر بلند سینمایی خود «زنی با ارابه چوبی» به خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: تست لباس و گریم برخی از بازیگران انجام شده و همه کارها طبق برنامه ریزی پیش رفته است و زمان کلید خوردن کار 25 بهمن خواهد بود.

وی افزود: تست لباس و گریم بازیگرانی چون سمانه نصری، علیرضا جلالی تبار، ارمیا قاسمی، حدیث فولادوند، بهزاد خداویسی، معصومه آقاجانی، علی خدایی، حسین محمدرضا، احمد احمدی، محمد فتح الله زاده و بابک جعفری انجام شده و قرارداد آن ها را نیز منعقد کردیم.

وی ادامه داد: تست لباس های پانته آبهرام، امیر دژاکام، افشین سنگ چاپ، حجت سلیمانزاده و محمد متوسلانی انجام شده و فقط تست گریم باقی مانده است و قراردادشان به زودی منعقد می شود. البته نتیجه مذاکرات با آن ها کلا مثبت بوده است.

وی ادامه داد: با هایده صفی یاری (تدوین)، محمدرضا دلپاک (صداگذاری) و حسن زاهدی (صدابردار) جهت همکاری در این فیلم صحبت شده اما بهروز بادروج (فیلمبردار)، علیرضا صمدی (مدیر پروژه)، محمد علی ضرابی (طراح گریم)، مهران یوسف زاده (طراح صحنه)، سمیه سنقری (طراح لباس)، عباس شوقی (دستیار اول و برنامه ریز)، ثرانه نصری (دستیار دوم)، حبیب مجیدی (عکاس)، عباس شوقی (جلوه های ویژه میدانی) و ستار اورکی (موسیقی) قرارداد منعقد شده است.

این کارگردان با اشاره به انتخاب لوکیشن های «زنی با ارابه چوبی» اضافه کرد: بخشی از لوکیشن های فیلم نیز در شمال کشور، گیلان منطقه سنگر پیدا کردیم.

جلالی درباره ادامه حضور «بچه ای با جوراب قرمز» در جشنواره های خارجی خاطرنشان کرد: دو یا سه هفته آینده در جشنواره ای در هند که یکی از فستیوال های معتبر به شمار می آید، حضور خواهد یافت که در سه بخش کاندیدا شده است و پس از آن در اسفند در جشنواره لس آنجلس فرش قرمز برای این فیلم پهن خواهد شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار