شیراز؛

آیت الله هاشمی رفسنجانی پایه اساسی انقلاب اسلامی/ مردم برای تكمیل راه دیك اشكان بسیج شوند

امام جمعه اهل سنت خنج گفت: آیت الله رفسنجانی تمام زندگی خود را در راه مبارزه برای احیای ارزش های اسلامی صرف کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شیخ عبدالصمد ابونجمی امام جمعه اهل سنت خنج در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: شهرستان خنج در جمعه گذشته شاهد دو حادثه بزرگ بود، حادثه اسفناك و غم انگیز رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، به عنوان پایه اساسی انقلاب اسلامی به صورت عام كه كشوری و حتی جهانی بود و دوم حادثه وقوع زلزله ویرانگر سیف آباد به صورت خاص كه منجر به 4 تلفات جانی و خسارت میلیاردی بر یك منطقه محروم از این شهرستان شد.

 
 وی ضمن تسلیت به مقام رهبری و مردم ایران و خانواده وی با اشاره به گوشه هایی از زندگی هاشمی رفسنجانی و نقش وی در پیروزی انقلاب و نقش كلیدی آن عالم بزرگ بعد از انقلاب در داخل و خارج گفت : وی تمام زندگی خود را در راه مبارزه و تلاش برای احیای ارزش های اسلامی و اخلاقی، آزادی های فردی و اجتماعی، ارتقای معیشت مردم و خدمت به آنان صرف کرد و تا آخرین لحظه حیات در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.
 
وی ادامه داد: خدمات خالصانه آیت الله هاشمی رفسنجانی باعث محبوبیت وی نزد مردم و رهبری شد، او مدیری مدبر بود و تا آخرین ساعت های عمر در مسیری حرکت کرد که مدنظر امام (ره) و انقلاب اسلامی بود و برای خدمت به مردم هیچ تفاوتی بین روزهای آغازین و پایان عمر او وجود نداشت.
 
امام جمعه اهل سنت خنج گفت: حضور مردم خنج در مراسم آیت الله هاشمی كم نظیر و به یاد ماندنی بود و این حضور و حضور میلیونی مردم در مراسم تشیع در تهران را نشانه وفاداری مردم به خادمان نظام و انقلاب عنوان کرد و افزود: مردم خنج همگام با مردم در دیگر نقاط کشور با این حضور، قدرشناسی خود را اعلام، و بیان کردند: كه بزرگان خود و خدماتشان را فراموش نخواهند كرد.
 
ابونجمی در بخش دیگر از سخنان خود در خصوص وقوع زمین لرزه ویرانگر سیف آباد گفت: این این زلزله سنگین و ویرانگر، منجر به كشته شدن 4نفر و مجروح شدن4 نفر دیگر شد و خسارات سنگین میلیاردی وارد كرد ولی حضور به موقع مردم و مسئولان و تلاش همه امدادگران و مسئولان و مدیریت خوب باعث رضایت مردم شد.
 
امام جمعه اهل سنت خنج به تكمیل راه دیك اشكان اشاره کرد و گفت: این راه، راه اصلی یك منطقه است و می تواند خنج را از بن بست فعلی نجات دهد.
 
وی اظهار کرد: مردم تا به حال بیش از 7 میلیارد تومان در ساخت این محور اصلی كمك كردند و اكنون ادامه كار به خاطر كمبود اعتبار با مشكل روبرو شده است.
 
ابونجمی از همه مردم و خیران درخواست کرد برای ساخت باقیمانده این محور بسیج شوند.
 
خنج در فاصله 265 كیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار