کرمان؛

قطار مس روی ریل پیروزی

در دیدار امروز لیگ دسته اول مس کرمان یک بر صفر ایران جوان را شکست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دو تیم در حالی برابر یکدیگر صف آرایی کردند که در هفته‌های گذشته اوج‌گیری قابل توجهی را داشتند و شاید همین سبب می‌شد که دو تیم بازی برابر یکدیگر را با احتیاط آغاز کنند.

در نیمه‌ی اول شاهد یک بازی آرام و کم افت و خیز از سوی دو تیم بودیم اما در همین نیمه سه موقعیت گل جدی برای دو تیم رقم خورد که شوت مهدی قایدی در دقیقه 37 که به تیر دروازه‌ی مس برخورد کرد جدی‌ترین حادثه بازی‌ بود.

ضمن اینکه احمد زنده‌روح نیز برروی دو ضربه‌ی آزاد دو بار دروازه‌ی حریف را تهدید کرد ولی با این حال نیمه‌ی اول کیفیت زیادی در خود نداشت که البته چمن همچنان ناهموار ورزشگاه باهنر در این زمینه بی‌تاثیر نبود.

اما در نیمه‌ی دوم و با یک گل به موقع جریان بازی برای دو تیم تغییر کرد. در دقیقه‌ی 47 احسان پورشیخعلی با تیزهوشی تمام گل تیم مس کرمان را به ثمر رساند تا مس مطابق میل خود جریان بازی را پیش ببرد.

بعد از این گل تیم بوشهری بازی خود را کاملا باز کرد تا با خارج از شدن از فاز دفاعی به دنبال رسیدن به دروازه‌ی مس باشد.

اما مسی‌ها یک‌بار دیگر توانمندی خود را در فاز دفاعی نشان دادند و خیلی کم به بازیکنان حریف اجازه دادند که به دروازه‌ی تیم مس در این بازی و بعد از به ثمر رسیدن گل خود برسند.

در مقابل مسی‌ها با استفاده از بازی باز ایرنجوان و سرعت بالای بازیکنان جوان خود این موقعیت را داشتند که به گل‌های بعدی نیز دست پیدا کنند.

مهدی دغاغله در دقایق 70 و 93 دو موقعیت عالی تک به تک را برابر دروازه‌ی حریف از دست داد و مهدی تیکدری نیز در دقیقه‌ی 65 با یک ضربه‌ی عالی تیر دروازه‌ی حریف را به لرزه درآورد تا مس در نیمه‌ی دوم کاملا شایسته‌ی رسیدن به گل‌های بیشتری باشد.

سه امتیاز شیرین دیگر به حساب مس واریز شد تا این تیم بعد از دو برد قبلی خود، با این پیروزی حسابی در جدول وضعیت خود را بهبود ببخشد و حالا کاملا به نیمه‌ی بالای جدول بچسبد.

مس با این برد 29 امتیازی شد و به رده‌ی هفتم جدول رسید تا هواداران این تیم حالا با امیدواری تمام بازی‌های نیم فصل دوم را دنبال کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.