اردوی رکابزنان پیست در هند لغو شد/پیست چوبی هندوستان در حال تعمیر است

اردوی برون مرزی پیش از مسابقات قهرمانی آسیای تیم ملی پیست لغو شد و تا اعزام به رقابتها در ایران تمرینات را انجام می دهند.

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛فدراسیون دوچرخه سواری برای حضور موفق تیم ملی پیست دوچرخه سواری پیش از حضور در رقابتهای آسیایی قصد برگزاری اردوی برون مرزی در هند را داشت.زیرا این کشور دارای پیست چوبی است و با توجه به اینکه در این پیست قصد رقابت داشتند با  وضعیت آن آشنا می شدند.
 
اما با توجه به اینکه این پیست در حال بازسازی است اردوی تیم پیست در هند لغو شد و تا زمان حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ایران و در پیست اهواز رکاب می زنند.
 
مصطفی چایچی مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در این باره اظهار کرد: قصد اعزام تیم ملی دوچرخه سواری رشته پیست را برای حضور دریک اردوی 10 روزه در هند داشتیم اما فدراسیون دوچرخه سواری هندوستان اعلام کرد که پیست دوچرخه سواری این کشور در حال بازسازی است و نمی توان از آن استفاده کرد به این خاطر اردوی این تیم تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در اهواز ادامه خواهد داشت.
 
وی در خصوص برگزاری اردوی برون مرزی در هند برای تیم ملی جاده و زمان اعزام تیم ها افزود: تیم ملی جاده احتیاج به اردوی برون مرزی ندارد زیرا در عسلویه با بهترین امکانات در حال تمرین است و اگر می خواستیم به هند اعزام کنیم شرایط یکسانی داشتند.تمرکز ما بیشتر روی تیم ملی سرعت و استفاده از پیست چوبی بود. تیم ها 15 و 16 بهمن ماه برای حضور در مسابقات به هند اعزام می شوند.
 
چایچی درخصوص گرفتن روادید رکابزنان عنوان کرد:اگر اردوی برون مرزی تیم ها برگزار می شد برای گرفتن روادیدها باید حداکثر تا فردا 27 دی ماه اقدام می کردیم زیرا دعوتنامه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به فدراسیون رسیده است اما به خاطر لغو اردو می توانیم دیرتر اقدام کنیم و تصور نمی کنم برای گرفتن روادیدها مشکلی به وجود بیاید.
 
مدیر تیم های ملی در خصوص وضعیت تیم های ملی ابراز کرد: رکابزنان تیم ملی پیست شامل تیم بانوان و جوانان سرعتی هم اکنون در اهواز فعالیت می کنند و تیم ملی بزرگسالان و امید در عسلویه فعالیت دارند.    

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار