سمنان;

بانک ملی پیشتاز در پرداخت تسهیلات رونق تولید

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت : بانک ملی با پرداخت 847 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای متقاضی پیشتاز در پرداخت تسهیلات رونق تولید در استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در چهل و هفتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اعلام این خبر گفت: بعد از بانک ملی بانک ملت با 485 میلیارد ریال ، کشاورزی با 479 میلیارد ریال ، صنعت و معدن با 428 میلیارد ریال در رده های بعدی قرار دارند.
 
وی با بیان اینکه تا کنون 1803 واحد تولیدی استان جهت دریافت تسهیلات رونق تولید به بانکهای عامل معرفی شده اند افزود: به 662 واحد تولیدی استان به ارزش بیش از 3490 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است.


رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه این کارگروه در دو بخش تسهیلات رونق تولید و بررسی مشکلات واحدهای تولیدی فعالیت می کند خاطر نشان کرد: در این جلسه مشکلات شش واحد تولیدی استان در موضوعات بانکی ، تامین اجتماعی ، مالیات و زیربنایی بررسی شد.


دبیر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: در چهل و شش جلسه قبلی این کارگروه مشکلات 305 واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع موانع پیش رو 741 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.


بهروز اسودی گفت: در این جلسه عملکرد بانکهای عامل استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید بررسی و گزارشی از پایش تسهیلات رونق تولید ارائه شد.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.