بوشهر:

وانت‌بارهای عرضه‌کننده‌ی میوه ساماندهی می‌شوند

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بوشهر گفت: وانت بارهای عرضه کننده میوه و سایر اقلام درسطح خیابان های شهر بوشهر ساماندهی می شوند.

وانت‌بارهای عرضه‌کننده‌ی میوه ساماندهی می‌شوند
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رسول رمضانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: اگرچه برای جمع آوری وانت‌بارهایی که در سطح خیابان‌های شهر بوشهر اقدام به فروش محصولات خود از جمله میوه دارند، تاکنون برخوردهای زیادی صورت گرفته است، اما این برخوردها تشدید خواهد شد.

وی بیان کرد: فعالیت وانت‌بارها در سطح خیابان علاوه بر اینکه همواره منظره‌ی شهری بوشهر را نازیبا کرده، در برخی اوقات به دلیل اشغال کردن خیابان برای رانندگان وسایل نقلیه خطر آفرین شده‌اند.
رمضانی ادامه داد: فعالیت وانت‌بارها در سطح خیابان برای فروش محصول اجحاف در حق واحدهایی است که به‌صورت قانونی برای فروش میوه و سایر اقلام در سطح شهر فعالیت دارند.

وی با اشاره به همکاری خوب پلیس راهوار برای ساماندهی وانت‌بارهای عرضه‌کننده میوه در سطح شهر بیان کرد: انتظار داریم در این زمینه سایر دستگاههای متولی مانند جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت نیز همکاری کنند.

رمضانی یادآور شد: تلاش شهرداری برای فعالیت وانت‌های عرضه کننده میوه و سایر اقلام تنها برای روز جمعه است زیرا در غیر این صورت اجحاف در حق کسبه فعال در سطح شهر است.

انتهای پیام/ ث
برچسب ها: میوه ، بوشهر ، وانت ، خیابان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.