بوکان؛

افزایش تعداد تخت های بیمارستان بوکان

تعداد تخت های بیمارستان بوکان از 97به 250تخت افزایش می یابد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوکان گفت: طرح توسعه بیمارستان شهید قلی پور این شهرستان در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

محمد عباسی افزود: طرح توسعه بیمارستان شهید قلی پور در زمینی به مساحت 25 هزار و 336 متر مربع و با زیربنای هفت هزار و 986متر مربع در 2 طبقه در حال اجراست.

با اتمام این طرح که عملیات اجرایی آن از سال 87 آغاز شده است، تعداد تخت های این بیمارستان از 97 به 250 تخت افزایش می یابد.

وی با اذعان به اتمام این طرح گفت: با افتتاح طرح توسعه بیمارستان بوکان 40 تخت مراقبت های ویژه نیز در این بیمارستان به بهره برداری می رسد که علاوه بر تامین نیاز جمعیت این شهرستان، به سایر شهرستان های همجوار نیز در بخش مراقبت های ویژه از جمله سی.سی.یو و آی.سی.یو خدمات دهی خواهد شد.

عباسی ادامه داد: طرح توسعه بیمارستان شهید قلی پور بوکان شامل بخش های درمانگاه، جراحی زنان و مردان، مراقبت های ویژه، آزمایشگاه، رادیولوژی، رادیوگرافی، ام.آر.آی، سی.تی.اسکن، سی.سی.یو، آی.سی.یو، داروخانه و دیگر بخش های بیمارستانی است.

وی با اشاره به تامین تجهیزات این واحد بهداشتی تصریع کرد : 110 نیروی پرستار نیز در این واحد بیمارستانی به وسیله برگزاری آزمون جذب می شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.