شیراز؛

کسب رتبه نخست شرکت شهرک ‌های صنعتی فارس در کشور

شرکت شهرک ‌های صنعتی فارس با برگزاری تورهای صنعتی در 9 ماه نخست امسال در کشور رتبه نخست را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، شهرام کمال‌زاده معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: در 9 ماه نخست امسال، 17 تور صنعتی با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی این استان برگزار شده است.

کمال زاده افزود: در قالب این تورهای صنعتی، 351 صنعتگر حضور داشته‌اند و تورهای صنعتی مشهد، تبریز، ماکو، تهران، محلات و سایر استان ‌های کشور از مهم‌ترین تورهای برگزارشده در این مدت بوده است.

وی ادامه داد: برگزاری تورهای صنعتی یکی از سیاست‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس با هدف فراهم کردن زمینه تبادل‌نظر بین صاحبان صنایع در حوزه‌های بازار، فناوری، خرید و غیره محصولات است.

کمال زاده خاطر نشان کرد: برگزاری تورهای صنعتی از حمایت ویژه‌ای برخوردار است و بخشی از هزینه‌ها در قالب یارانه به صنعتگران پرداخت می‌شود.

او بیان کرد: باوجود ظرفیت ‌های موجود در این استان به‌ویژه در زمینه برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در بخش‌های صنایع غذایی، تبدیلی کشاورزی، شیمیایی و نفت، گاز و پتروشیمی، فارس همواره میزبان تورهای صنعتی نمایشگاهی صنعتگران سایر استان‌های کشور بوده که در این زمینه پنج تور ویژه صنعتگران سایر استان‌های کشور در این استان برگزار شده است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار